با حضور مسؤولان؛

رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان وبلوچستان معرفی شد

با حضور رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، محمد وزیری به عنوان رئیس جدیدحفاظت واطلاعات دادگستری سیستان وبلوچستان معرفی شد.

رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان وبلوچستان معرفی شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  امروز طی مراسمی با حضور رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، محمد وزیری به عنوان رئیس جدیدحفاظت واطلاعات دادگستری سیستان وبلوچستان معرفی شد.

رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج عنوان کرد: قوه قضائیه متولی اجرای عدالت در جامعه است ومرجعی است که به سایر ادارات ونهاد‌ها نظارت می‌کند لذاحفاظت و اطلاعات دراین مجموعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی افزود: مردم ازقوه قضاییه انتظار دارند به طور جدی از فساد پیشگیری و با آن مقابله کند و اجازه ندهد فساد حتی موردی و به صورت اندک در مجموعه شکل گیرد.

وی ادامه داد: در دوران مدیریت کنونی قوه قضائیه شاهد تلاش‌های چشمگیری درمجموعه بوده ایم و تاکیدمقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سلامت قوه قضائیه اولین اولویت است و باید حفظ و مدیریت شود در اولویت قرار داشته است.

رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان بیان کرد: امروز قوه قضائیه از سلامت و شجاعت لازم دربرخورد با مفاسد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ... برخوردار است وسلامت قوه قضائیه باید روزبه روزافزایش یابد.

انتهای پیام/ع

معرفی رئیس جدید حفاظت و اطلاعات دادگستری استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار