عضو هیئت مدیره استقلال: صادقی باید تخفیف دهد

جواد قراب گفت: با توجه به این که همه آرزوی حضور در استقلال را دارند این حق آبی پوشان تهرانی هست که درصدی پایین‌تر از مطالبات را بپردازند.

عضو هیئت مدیره استقلال: صادقی باید تخفیف دهدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ جواد قراب عضو هیئت مدیره تیم فوتبال استقلال گفت: برخی از بازیکنان که از استقلال طلبکار بودند،طلبشان پرداخت شد و من شاهد بودم که چک آن‌ها امضا شد.

وی ادامه داد: موظف هستیم که پول تمامی طلبکاران  را بپردازیم و به دلیل این که نمی‌توانیم در یک زمان بگوییم همه طلبکاران بیایند باشگاه مجبور به گروه بندی شدیم.

عضو هیئت مدیره تیم فوتبال استقلال افزود: البته با طلبکاران از جمله امیرحسین صادقی صحبت می‌کنم که تخفیف بدهد چرا که حق آبی پوشان تهرانی است و در حقیقت این تیم است که وی را مشهور کرده است.

قراب با اشاره به این موضوع که امیرحسین صادقی فوتبالیست بسیار با اخلاقی است ادامه داد: من خودم می‌گویم چه زمانی وی برای تصفیه حساب به باشگاه بیاید.

وی خاطرنشان کرد: نامه‌ای از سوی سازمان بازنشستگی به باشگاه استقلال ارسال نشده و چه بهتر از این که من پیشکسوت که بدون حقوق در این باشگاه کار می‌کنم همچنان برای آبی پوشان تهرانی زحمت بکشد.

انتهای پیام/

امیرحسین صادقی باید تخفیف دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار