فلاحت زاده: تفاوت گسترش و استقلال در استفاده از موقعیت‌ها بود

مربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: تفاوت تیم ما و استقلال در استفاده از موقعیت‌ها بود و ما نتوانستیم گلی بزنیم.

فلاحت زاده: تفاوت گسترش فولاد و استقلال در استفاده از موقعیت ها بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرشاد فلاحت زاده پس از شکست ۲ بر صفر گسترش فولاد تبریز برابر استقلال تهران در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: خستگی در بازیکنان تیم ما کاملا مشهود بود، زیرا ۲ هواپیما تعویض کردیم تا از تبریز به تهران برسیم. البته تفاوت تیم ما و استقلال در استفاده از موقعیت‌ها بود، استقلالی‌ها از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کردند، اما ما نتوانستیم موقعیت هایمان را به گل تبدیل کنیم.

 وی ادامه داد: بازیکنان تیم ما جوان هستند و بازیکنان نیمکت نشین نیز زیر ۲۱ سال سن داشتند. باید در نیم فصل بازیکنان مورد نظرمان را جذب کرده و نقاط ضعف تیم را برطرف کنیم تا در نیم فصل دوم جزء ۵ تیم بالانشین جدول باشیم.

فلاحت زاده در مورد مصدومیت چند بازیکن تیم گسترش فولاد گفت: مصدومیت آندرانیک تیموریان به پایان رسیده، اما چون در کنار سایر بازیکنان تمرین نکرده است نتوانستیم در بازی امروز از او استفاده کنیم. میلاد فخرالدینی از نیم فصل تیم را همراهی می‌کند و مصدومیت امیر خطیبی نیز یک ماه دیگر برطرف خواهد شد. اگر مصدومیت بازیکنان فعلی برطرف نشود طبیعی است که به سراغ جذب بازیکنان جدید می‌رویم.

انتهای پیام/

اظهارات فلاحت زاده پس از دیدار با استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار