در مقابل آمریکا باید به شیوه شهدا ایستاد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ايران به برکت خون شهدا مقتدرانه در منطقه و جهان سياست‌هاي خود را پيش مي‌برد و امروز باید به شیوه شهدا در مقابل آمریکا ایستاد.

در مقابل آمریکا باید به شیوه شهدا ایستاد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی   در مراسم گرامیداشت مراسم شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه باید همواره با فرهنگ بسیجی پیش رفت تا موفق شد، نمونه آن را پیروزی جریان مقاومت بر داعش دانست.

وی بسیجی بودن را رمز اصلی موفقیت در امور دانست و اظهار کرد: در این خصوص هفته گذشته؛ پاسخ آقای صالحی را در صحن علنی مجلس دادم که گفتند اگر آمریکا برجام را نپذیرد کاری می‌کنیم که حیرت‌زده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من در مجلس گفتم که تنها راه حیرت زده کردن آمریکا؛ راه شهید حججی ها و راه احمدی روشن هاست‌، افزود: باید مثل شهید احمدی‌روشن با روش علمی و دسترسی به انرژی هسته‌ای و مثل حججی با اراده وایستادگی در مقابل دشمنان؛ آمریکا را حیرت‌زده کرد.

وی با بیان اینکه پیروزهای ما مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدای ماست، افزود: امروز شاهد هستیم که آمریکا حرفی برای گفتن در مقابل ایران اسلامی ندارد.

حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه آمدن ترامپ به معنای این است که آمریکا می خواهد کار دیوانه‌وار انجام دهد، تصریح کرد: اوباما زیرساخت‌های ما را گرفت و ترامپ ادامه‌دهنده راه اوست بنابراین باید با اصل مقاومت مانع از دستیابی به این اهداف شویم.

وی با اشاره به اینکه امروز باید به شیوه شهدا در مقابل آمریکا ایستاد؛ تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا مقتدرانه در منطقه و جهان سیاست‌های خود را پیش می‌برد.

انتهای پیام/خ

بايد به شیوه شهدا در مقابل آمریکا ایستاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.