فرمانده انتظامی استان کرمانشاه؛

نیروی انتظامی خودورهای کمک های مردمی را همراهی کرد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان کار امدادرسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه سرقت کلان و سازمان یافته ای رخ نداده است.

نیروی انتظامی خودورهای  کمک های مردمی را همراهی کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه   سردار "منوچهر امان اللهی" در قرارگاه مدیریت بحران ناجا در سرپل ذهاب، افزود: پس از وقوع زلزله مهیب اخیر در استان کرمانشاه بسیاری از مردم سخاوتمند و نوع دوست کشور اقدام به حضور گسترده و انتقال کمک های امدادی خود به زلزله زدگان کردند بطوری که محورهای مواصلاتی مناطق زلزله زده با ترافیک بسیار سنگین همراه شد.

وی  بیان کرد: نیروی انتظامی استان کرمانشاه با کمک گرفتن از نیروهای کمکی از دیگر استان های کشور از همان ساعت اول وقوع زلزله به انجام وظایف خود در حوزه ایجاد نظم و امنیت، امدادرسانی و تسهیل در تردد خودروها پرداخت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه عنوان کرد: نیروی انتظامی خودورهای حامل اقلام کمک های مردمی به نقاط حادثه دیده را همراهی می کرد تا محموله های امدادی به سلامت به دست حادثه دیده ها برسد.

سردار امان اللهی اظهارداشت: با تمهیدات ویژه پلیس خوشبختانه در جریان کار امدادرسانی و حمل کمک های ارسالی سرقت کلان و سازمان یافته ای در جریان کمک رسانی به مردم رخ نداد.

وی گفت: نیروی انتظامی همچنان با قدرت و هوشیاری کامل در کنار زلزله زدگان قرار دارد و خدمات لازم را به آنان ارائه می دهد.

انتهای پیام/ز

نیروی انتظامی در کنار زلزله زدگان قرار دارد

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار