ساخت تصفیه فاضلاب خانگی در بابلسر

نخستین ایستگاه تصفیه فاضلاب خانگی کشور به زودی در بابلسر ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رحیمیان علیرضا رحیمیان سخنگوی شورای اسلامی شهر بابلسر در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مردم شهر بابلسر زباله و پسماند است و زمین موردنظر برای ساخت تصفیه خانه بابلسر در قسمت شرقی شهر خریداری شده،گفت: منعقد شدن قرارداد با سرمایه گذاربه زودی ایستگاه تصفیه خانه، فاضلاب خانگی به آب‌های قابل استفاده برای مصارف کشاورزی در این شهرستان ساخته می‌شود.

وی افزود: ۱۷ طرح توسط شهرداری بابلسر در حال ساخت است که برای بهره برداری از آن‌ها نیاز به بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

رحیمیان مشکل ورزش و ورزشکاران بابلسر را نداشتن حامی غیر از اداره ورزش و جوانان دانست و گفت: ما قصد داریم باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بابلسر را تاسیس کنیم تا کمک‌های خود را برای حمایت از حوزه ورزش در بخش ورزش‌های انفرادی و گروهی متمرکز کنیم.

وی، از ایجاد دفتر حمایت از سرمایه گذار در شهرداری بابلسر، مصوبه ساخت پل عابر پیاده در ضلع جنوبی پل امام رضا (ع)، تدوین طرح جامع فضای سبز، تاسیس شورا یاری در محلات و انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه مازندران اشاره کرد، افزود: همه تصمیمات در شورای شهر بابلسر به صورت گروهی گرفته می‌شود و همه اعضا در تصمیمات سهیم هستند.

انتهای پیام /ر

ایستگاه تصفیه خانه کشور در شهرستان بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار