جانشین سپاه انصارالحسین استان همدان:

بسیج در عرصه ی فرهنگی و محرومیت زدایی نقش اساسی را داشت

جانشین سپاه انصارالحسین استان همدان با تبریک پیروزی جبهه مقاومت در عراق و سوریه، نقش بسیج را در عرصه های فرهنگی و محرومیت زدایی تعیین کننده دانست.

نقشهای کنونی بسیج در عرصه های فرهنگی و محرومیت زداییبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ سردار فرجی با تجلیل از مقام شهید همدانی، افزود: این شهید عزیز، با آموزش و بکار گیری نیرو‌های دفاع وطنی، نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی جبهه مقاومت ایفا کرد.

وی همچنین با اشاره به "کارکرد‌های فرهنگی بسیج "در عرصه داخلی، توجه به آینده سازان کشور را مهمترین بخش عرصه فرهنگی بسیج برشمرد و گفت: در هفته بسیج هجده کاروان راهیان نور، به مناطق یادگار عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

جانشین سپاه انصارالحسین استان همدان "محرومیت زدایی" را نیز یکی دیگر از کارکرد‌های بسیج در بخش عمرانی و اقتصادی بیان کرد و گفت: هم اکنون با اجرای طرح‌های مطالعاتی و اجرایی، ۸۰ روستای استان در قالب سه دهستان، قرار است با کمک‌های بسیج به سطح قابل قبولی از تولید و خودکفایی دست یابند.

سردار فرجی همچنین با اشاره به زلزله اخیر در مناطق غرب کشور، یادآور شد دو گردان از بسیجیان و مدافعان حرم در این واقعه، به یاری مردم مصیبت زده شتافتند.

وی با تمجید از نقش مهم مردم استان همدان با تقدیم ۱۴ شهید مدافع حرم،بیان کرد: تجمع بزرگ بسیجیان استان، همزمان با پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران  با سخنرانی سردار نقدی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د.ا

عرصه های فرهنگی و محرومیت زدایی وظیفه بسیج  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار