تصویب 11 واحد تولیدی و کشاورزی در شهرستان بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: 11 واحد تولیدی و کشاورزی بیله سوار جهت ارائه تسهیلات در کارگروه اشتغال استان اردبیل تصویب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم، فرماندار بیله سوار در جلسه کمیته فنی اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بیله سوار که در محل سالن اجتماعات فرمانداری بیله سوار برگزار شد اظهار کرد: تعداد 11 طرح با مجموع تسهیلات 31 میلیارد و 700 میلیون ریال در کمیته فنی اشتغال تصویب گردیده و جهت تصویب و ارایه تسهیلات به کارگروه اشتغال استان معرفی شد.

وی افزود: این طرح ها با اشتغالزایی 77 نفر پس از بحث و بررسی مسئولان ادارات شهرستان مورد تصویب قرار گرفته است و عمده طرح ها در زمینه شرکت های تعاونی، زنبورداری، دامداری، بوجاری و بسته بندی و پروسس بذر و صنایع پی وی سی می باشد.

فرماندار بیله سوار با اشاره به اینکه سهم اعتبارات استان از محل اجرای طرح ملی فراگیر اشتغال بیش از 564 میلیارد تومان است عنوان کرد: پیش بینی می شود از این مبلغ 7 درصد به شهرستان بیله سوار اختصاص یابد که با بازپرداخت ۱۸ درصد به متقاضیان ارائه می‌شود.

حلیم عنوان کرد: بانک های کشاورزی، ملی، سپه، رفاه کارگران، ملت، صادرات، تجارت و توسعه تعاون ارائه دهنده تسهیلات اشغال فراگیر در کشور هستند.

وی اظهار کرد: این شهرستان برخوردار از ظرفیت های فراوان خدادادی است که لازم است با شناسایی دقیق این ظرفیت ها و استفاده مطلوب از آنها زمینه های رونق هر چه بیشتر این شهرستان فراهم شود و ایجاد و تقویت تعاونی مرزنشینان در این شهرستان مرزی نیازی اساسی است.

انتهای پیام/ح

معرفی واحدهای تولیدی و کشاورزی بیله سوار به کارگروه اشتغال استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.