حناچی گفت: دومین نشست آشنایی با چشم‌انداز ۲۰۲۰ اتحادیه اروپا با هدف افزایش همکاری‌های علمی و پژوهشی صبح امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

نشست آشنایی با چشم‌انداز ۲۰۲۰ اتحادیه اروپا آغاز شدپریچهر حناچی مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه الزهرا در گفت و گو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دومین نشست آشنایی با برنامه چشم‌انداز ۲۰۲۰ اتحادیه اروپا با هدف آشنایی دانشگاه‌ها و مراکز علمی با این چشم‌انداز و گسترش همکاری‌های علمی و فناوری با این اتحادیه در چهارچوب منافع ملی جمهوری اسلامی از صبح امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

وی ادامه داد: این برنامه با هدف معرفی بیشتر گرندهای اتحادیه اروپا معروف به HORIZON 2020 برگزار شده است و نمایندگان دانشگاه‌ها و مراکز علمی مختلف از سراسر کشور در این نشست حضور دارند.

پریچهر حناچی افزود: این برنامه با همکاری مشترک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران و اتحادیه اروپا و به میزبانی دانشگاه الزهرا برگزار می‌شود و افراد که در این نشست حضور دارند به واسطه آشنایی بیشتر با این چشم‌انداز قادر هستند پروپوزال‌های بهتری ارائه کنند و باید بتوانند همکارانی در اروپا برای گسترش همکاری‌های علمی و پژوهشی بین اروپا و دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور پیدا کنند.

مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه الزهرا در خصوص نحوه ثبت‌نام برای حضور در این نشست خاطرنشان کرد: با همکاری اتحادیه اروپا و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران، سایتی برای ثبت‌نام معرفی شد و بر اساس آمار دریافتی مدیران و یا معاونان امور بین‌المللی و یا اساتید دانشگاه‌ها و مراکز علمی مختلف از سراسر کشور برای حضور در این نشست بین‌المللی ثبت‌نام کردند.

وی یادآور شد: اولین دوره از این نشست چند ماه پیش با گستردگی بیشتری در دانشگاه تهران برگزار شد و این نشست دومین نشست در کشور ایران است و امیدواریم این همکاری‌ها گسترش یابد.

انتهای پیام/

برگزاری نشست آشنایی با چشم‌انداز ۲۰۲۰ اتحادیه اروپا در دانشگاه الزهرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.