اعزام سومین تیم بهداشتی به منطقه زلزله‌زده

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل معاونت بهداشتی از اعزام سومین گروه تیم‌های بهداشتی به منطقه زلزله‌زده خبر داد.

اعزام سومین تیم بهداشتی به منطقه زلزله‌زدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ و به نقل روابط عمومی معاونت بهداشتی و مرکز بهداشت استان همدان، دکتر محمد یگانه رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل معاونت بهداشتی در این خصوص گفت: تا به حال دو تیم متشکل از پزشکان، ماماها، کارشناسان مبارزه با بیماری ها و مهندسان بهداشت محیط محیط به منطقه زلزله زده اعزام شده اند.

وی با اشاره به اعزام سومین تیم به استان کرمانشاه افزود: این گروه نیز مانند گروه‌های اول و دوم به مدت یک هفته در منطقه زلزله زده مانده و کار امداد‌رسانی بهداشتی را انجام خواهند داد.

یگانه خاطر نشان کرد: تا زمانی که شرایط این منطقه به حالت عادی برنگردد این معاونت کار اعزام نیرو و تجهیزات بهداشتی را ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به متخصصین اعزامی به مناطق زلزله زده بیان کرد: ترکیب تیم های اعزامی را شامل نیروهای بهداشت محیط، مبارزه با بیماری های واگیر، ماما و پزشک است.

 رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل معاونت بهداشتی همدان از اقلام دارویی ارسالی به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت:  شیرخشک، واکسن توام، واکسن MMR  ، سرم عقرب گزیدگی، سرم مارگزیدگی، کلر و مواد گندزدا از اقلام دارویی و بهداشتی مورد نیاز مناطق زلزله زده می باشد.

انتهای پیام/د.ا

سومین تیم بهداشتی به مناطق زلزله زده اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.