بسیج سپری مستحکم در برابر دشمنان ایران واسلام

نماینده مردم استان قزوین درمجلس خبرگان رهبری گفت: بسیج با وجود انسان‌های مومن و مخلص سپری عظیم و مستحکم در برابر تمام دشمنان ایران و اسلام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ آیت الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در جمع بسیجیان گفت: قبل از انقلاب از داشتن این سپاه مومن بی بهره بودیم، اما بعد از پیروزی انقلاب با درایت امام راحل بسیج بیست میلیونی بنا شد و امروز از این نهاد برای تقویت ارزش‌ها استفاده می‌شود.

بسیج سپری مستحکم در برابر دشمنان ایران واسلام

آیت الله اسلامی گفت: سابقه بسیج از افتخار و موفقیت است و امروز ملت ما به این الگویی که می‌تواند شر استکبار و ظالمان را دور کند در دنیا افتخار می‌کند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بسیجیان در خلیج فارس توانسته اند نفس ناو‌های جنگی را بگیرند و اجازه ندهند استکبار خوی تجاوزگرانه خود را در منطقه گسترش دهد.

بسیج سپری مستحکم در برابر دشمنان ایران واسلام

وی اضافه کرد: هر جا که استکبار به سرکردگی آمریکا در خاورمیانه نقشه می‌کشد با وجود بسیجیان خنثی می‌شود و امروز هم با وجود سردار پرافتخار کشور سردار سلیمانی شاهد نابودی داعش در منطقه و با کمک سید حسن نصرالله شاهد تحقیر آمریکا در جهان هستیم.

امام جمعه تاکستان گفت: بسیج با قدرت در صحنه می‌درخشد و با حمایت قاطعانه از رهبری در همه صحنه‌ها حاضر است.

همچنین فرمانده سپاه ناحیه امام علی شهرستان تاکستان هم در این مراسم با اشاره به گفته‌های امام راحل و مقام معظم رهبری از تمام مسئولان خواست تا بسیجی باشند و در حل مسایل تفکر و تلاش بسیجی داشته باشند.

بسیج سپری مستحکم در برابر دشمنان ایران واسلام

سرهنگ حسینیانی افزود: پیروزی‌های به دست آمده در جبهه‌های عراق و سوریه علیه کفر نتیجه فرمان امام در تشکیل بسیج است.

در پایان این مراسم از جوانان و بسیجیان نمونه شهرستان تاکستان تجلیل شد.

انتهای پیام/

 

همایش بسیجیان در تاکستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار