اختصاص مشوق‌های ویژه سرمایه گذاری به صنعتگران ارسنجان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص مشوق‌های ویژه سرمایه گذاری به صنعتگران ارسنجان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بازدید از شهرک صنعتی ارسنجان گفت: زیرساخت‌ها برای استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی ارسنجان فراهم است و به سرمایه گذاران در این شهرک، مشوق‌های ویژه داده می‌شود.

وی افزود: کاهش سهم نقدی به ۵ درصد در اقساط ۴۸ ماهه، از مهمترین مشوق‌هایی است که در اختیار سرمایه گذاران گذاشته می‌شود.

فتوحی ادامه داد: چنانچه سرمایه گذاران در این شهرک صنعتی بر اساس برنامه زمان بندی شده بتوانند واحد صنعتی خود را به بهره برداری رسانده و ایجاد اشتغال کنند، تا ۸۰ درصد از اسناد تعهدی آن‌ها بازگردانده خواهد شد که این موضوع نیز بستر مناسبی برای تشویق و ترغیب صنعتگران برای ایجاد تولید و اشتغال در این شهرک صنعتی فراهم خواهد کرد.

وی با بیان این که همه زیرساخت‌ها برای استقرار واحد‌های صنعتی در این شهرک صنعتی ایجاد شده است افزود: شهرک صنعتی ارسنجان دارای امکانات زیربنایی نظیر آب، برق، گاز، شبکه فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب است و به زودی طرح آسفالت ورودی، شبکه روشنایی و تکمیل ساختمان نگهبانی در این شهرک صنعتی نیز به بهره برداری خواهد رسید.

فتوحی از سرمایه گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان ارسنجان و وضعیت مناسب زیرساختی در این شهرک صنعتی و اختصاص مشوق‌های جدید سرمایه گذاری، از این فرصت برای ایجاد واحد‌های تولیدی و اشتغال پایدار صنعتی در این شهرستان استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان این که شهرک صنعتی ارسنجان با مساحت ۶۶ هکتار، ظرفیت استقرار ۱۶۰ واحد صنعتی با پیش بینی بیش از ۸۰۰ نفر اشتغال زایی را دارد، تصریح کرد: هم اکنون ۶ قرارداد با سرمایه گذاران برای ایجاد واحد‌های تولیدی و صنعتی بسته شده که از این تعداد ۲ واحد با اشتغال زایی ۱۵ نفر در مرحله بهره برداری است.
انتهای پیام/ر

اعطای مشوق‌های ویژه سرمایه گذاری به صنعتگران ارسنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.