تجلیل از خادمان موکب حرم حضرت معصومه(س)

درمراسم آئین شکرگزاری از خادمان موکب با اهدای سنگ انگشتری متبرک حرم مطهر حضرت معصومه(س) تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آئین شکرگزاری خادمان موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) شامگاه یکشنبه در سالن همایش‌های شهید مطهری پژوهشکده علامه طباطبایی برگزار شد.

آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به‌عنوان سخنران پایانی این مراسم با بیان اینکه آموزه‌های امام حسین(ع) باید به‌ صورت مستمر مورد توجه خادمان و عاشقان ایشان قرار گیرد خاطرنشان کرد: موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با استفاده از کمک‌های مردمی برپا شده است به همین علت به‌صورت ویژه نیز توانسته در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی موفق باشد.

 در  این مراسم از خادمان موکب با اهدای سنگ انگشتری متبرک حرم مطهر حضرت معصومه(س) تجلیل شد.

در ابتدای این مراسم محمدجواد جهانگیرزاده معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به تشکیل کمیته‌های مختلف در راستای برپایی موکب این آستان مقدس اظهار داشت: این موکب امسال برای سومین سال متوالی در کشور عراق و مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا برپا شد و به شیوه مطلوب به خدمت‌رسانی به زائران پرداخت.

همچنین محمد گلفشان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم در سخنانی گفت: در اربعین امسال داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قم دو روز زودتر از خادمان موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در این موکب مستقر شدند و تأمین بسترهای مورد نیاز برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین را دنبال کردند.

در ادامه این مراسم سید محسن میرهادی مدیرکل نظارت و هماهنگی خدمات شهری شهرداری قم ضمن تقدیر از مشارکت مسئولان موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در راستای تأمین بسترهای مورد نیاز برای فعالیت خادمان شهرداری قم در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: نزدیک به 70 پاکبان با استفاده از ماشین‌آلاتی از جمله پرس 10 تن و کامیون به زائران اربعین خدمت می‌کردند.

حامد فاتحی پولادی مسئول قرارگاه رسانه‌ای اربعین معاونت استان‌های سازمان صدا و سیما نیز تصریح کرد: قرارگاه رسانه‌ای اربعین موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) امسال با استفاده از ظرفیت افراد متخصص استان‌های مختلف کشور توانست با مدیریت یکپارچه و اولویت پرداختن به سوژه‌های ناب عملکرد مطلوبی در ایام اربعین داشته باشد.

انتهای پیام/ح

 آئین شکرگزاری خادمان موکب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.