دستگیری اعضای باند جاعل و سرقت منازل و مغازه ها در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه گفت: اعضای چهار نفره باند جاعل و سرقت از منازل و مغازه‌های مراغه دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛رضا اصلانی‌فر فرمانده انتظامی مراغه گفت: با دستگیری اعضای سابقه‌دار و حرفه‌ای این باند اقلام مسروقه 10 مورد منزل و مغازه از این سارقان کشف شد.

وی افزود: از این باند سه میلیارد ریال اموال مسروقه شامل طلا، جواهرات، لوازم خانگی، الکترونیکی، وسایل مغازه و کارت‌های جعلی کشف شده است.

اصلانی‌فر با بیان اینکه سارقان بخشی از اموال مسروقه را به فروش رسانده‌اند افزود: در این رابطه دو نفر مالخر نیز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مراغه افزود: با دستگیری اعضای باند، محل‌های سرقت شناسایی و اموال به مال باخته‌ها تحویل شد.

اصلانی‌فر افزود: تحقیقات برای شناسایی سرقت‌های دیگر این باند ادامه دارد.

وی از شهروندان خواست، برای جلوگیری از سرقت، منازل و مغازه‌های خود را به قفل ضد سرقت، نرده آهنی و دوربین مدار بسته مجهز کنند.

 

انتهای پیام/ش

اعضای باندسرقت منازل و مغازه ها ی  مراغه دستگیرشدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت
۱۹:۰۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
این اولین باره که میبینم یه پلیس اینقدر حرفه ای توصیه میکنه و میگه برای جلوگیری از سرقت ، منازل و مغازه های خود را به قفل ضد سرقت ، نرده آهنی و دوربین مدار بسته مجهز کنند ولی یک موضوع مهم اینجا باید روشن بشه و اون موضوع اینه که مردم از کجا باید بفهمند که قفل، در یا حفاظی که دارن میخرن واقعا ضد سرقت هستش و فروشنده گولشون نمیزنه؟ برای این کار باید به مرد آموزش داده بشه که وقتی قفل، در یا حفاظی را به قصد غیر ممکن کردن ورود سارقین تحت عنوان ضد سرقت خرید میکنند باید از فروشنده معتبری که امروز نیومده باشه فردا دیگه نشه پیداش کرد ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت بگیرن
آخرین اخبار