رشد 25 درصدی آثار ارسالی به جشنواره بین المللی تئاترکودک و نوجوان

در ستاد استانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان استان  ضمن اعلام رشد 25 درصدی آثار ارسالی  از آمادگی کامل استان برای اجرای جشنواره تئاتر حکایت دارد.

رشد 25 درصدی آثار ارسالی به جشنواره بین المللی تئاترکودک و نوجوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه جشنواره از دهم تا پانزدهم آذر دراستان برگزارمی شود گفت : ۴۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که این آمار نسبت به پارسال ۲۵ درصد رشد دارد .

عبادی با بیان اینکه از بین آثار ارسالی ۴۸ اثر انتخاب شده است افزود : از این گروهها ده گروه در مرکز استان به اجرای برنامه می پردازند .

وی همچنین با اعلام اینکه ۸ گروه خارجی هم در این جشنواره از کشورهایی چون روسیه ، ترکمنستان ، دانمارک و ایتالیا حضور دارند افزود : در ۸ سالن شهرستان های استان هم برنامه اجرا می شود .

معاون سیاسی امنیتی استاندارهم با اشاره به اینکه این جشنواره فرصت مناسبی برای معرفی نقاط تاریخی و گردشگری استان است گفت : استان همدان به لحاظ نقاط دیدنی غنی است و باید در زمینه معرفی این اماکن تلاش کرد .

شاهرخی با اشاره به اینکه باید کیفیت این جشنواره افزایش یابد افزود : باید عملکرد جشنواره ارزیابی و نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود .

وی همچنین از دستگاههای مختلف اجرایی خواست تا در برگزاری این جشنواره همکاری کنند .

مجیدی ، معاون شهردارهمدان نیزگفت : آمادگی کامل برای زیباسازی شهر برای جشنواره و ارائه خدمات ویژه ازسوی تاکسیرانی و اتوبوسرانی وجود دارد.

بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان دهم تا پانزدهم آذر در همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ د.ا

 آثار ارسالی به جشنوارهبین المللی تئاتر رشد 25 درصدی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.