طرح "تعالی مدیریت مدرسه" در ۲۵۶ آموزشگاه استان زنجان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان از اجرای طرح "تعالی مدیریت مدرسه" در ۲۵۶ آموزشگاه زنجان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ شهبازی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طرح تعالی مدیریت مدرسه  برنامه‌ای برای ارتقای کیفیت و مشارکت و نیز شناسایی ظرفیت‌ها و استفاده آن‌ها برای رشد دانش‌آموزان است ،این طرح امسال در ۲۵۶ آموزشگاه اجرا می‌شود.

وی افزود:اجرای برنامه طرح تعالی مدیریت مدرسه از سال تحصیلی ۹۱ در دوره اول متوسطه آغاز شد و در سال ۹۴ در تمامی دوره‌ها به اجرا درآمد.

شهبازی  با اشاره به اینکه در سال تحصیلی ۹۵-۹۴، ۱۱۰ مدرسه تحت پوشش برنامه تعالی مدیریت مدرسه قرار گرفتند ابراز کرد: در ارزیابی نهایی وزارتخانه در کل کشور ۹۹ مدرسه رتبه ممتاز را کسب کردند که سهم استان زنجان هفت رتبه ممتاز بود.

معاون متوسطه آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: در مقایسه با سایر استان‌های کشور و با توجه به تعداد مدارس، استان زنجان بالاترین رتبه را در مدارس ممتاز کشور در این طرح کسب کرد.

وی تعداد مدارسی که امسال تحت پوشش طرح تعالی مدیریت مدرسه قرار گرفتند را ۲۵۶ مورد برشمرد و گفت: ۱۵۹ مدرسه در دوره اول تحت پوشش قرار گرفتند و ۷۱ مدرسه متوسطه نظری و ۲۶ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای و کاردانش این طرح را اجرا می‌کنند.
انتهای پیام/ر


کسب رتبه‌ی ممتاززنجان در طرح تعالی مدیریت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.