نجات دانش آموزان تبریزی از مرگ توسط هلال احمر

جانشین جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی از نجات 2 دانش آموز تبریزی توسط نجاتگران این جمعیت در ارتفاعات دند خبر داد.

نجات دانش آموزان تبریزی از مرگ توسط هلال احمربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سیدهادی موسوی جانشین جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: تیم واکنش سریع و نجاتگران تیم کوهستان عون بن علی هلال احمر با انجام یک عملیات، 2 دانش آموز تبریزی را که در ارتفاعات کوه دند تبریز مفقود شده بودند، پیدا کردند.

ارتفاعات دند در شمال تبریز با حدود 2400 متر ارتفاع در شمال تبریز واقع شده و از محل های اصلی کوهنوردی مردم این کلان شهر محسوب می شود.

وی اظهار کرد: حوالی ساعت 17 عصر دیروز دوشنبه به دنبال تماس یکی از این دو دانش آموز با تلفن اضطراری جمعیت هلال احمر و اعلام گرفتاری شان در ارتفاعات صخره ای دند تبریز، بلافاصله اعضای تیم واکنش سریع با تجهیزات لازم به ارتفاعات دند تبریز اعزام شدند.

وی ادامه داد: با ایجاد هماهنگی های لازم، نجاتگران پایگاه کوهستان عون بن علی تبریز هم به محل رهسپار شدند و نجاتگران بعد از طی مسافتی طولانی در ارتفاعات و گذشتن از صخره ها خود را به 2 دانش آموز گرفتار در صخره های کوهستان دند تبریز رساندند.

موسوی اضافه کرد: نجاتگران با انجام عملیات مخصوص نسبت به رها سازی این دو‌ نفر که در پرتگاهی گرفتار شده بودند، اقدام کردند و آنها را به خانواده هایشان تحویل دادند.

 

انتهای پیام/ش

2 دانش آموز تبریزی در ارتفاعات کوه دند تبریز مفقود شده بودند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.