تفاهم‌نامه همکاری ساخت برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی

تفاهم‌نامه همکاری برای ساخت برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی بین صدا و سیما و اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ تفاهم‌نامه همکاری صدا و سیما و اداره کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، به منظور ساخت دو هزار دقیقه برنامه رادیویی و ۵۰۰ دقیقه برنامه ترکیبی و مستند گزارشی تلویزیونی امضا شد.

مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در نشست امضای این تفاهم نامه همکاری، با اشاره به بستر مناسب و ظرفیت‌های رسانه استانی برای انعکاس و معرفی خدمات نظام جمهوری اسلامی گفت: علاوه بر توجه به محور‌های دین، اخلاق، امید، آگاهی بخشی و سبک زندگی اسلامی ایرانی، تولید آثار با محتوا در زمینه موضوعات ملی از جمله اقتصاد مقاومتی نیز مورد تأکید و در اولویت برنامه‌های این مرکز است.

وی افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اقدامات مؤثر و فعالیت‌های چشمگیری در جهاد کشاورزی استان صورت گرفته است که باید با بهره گیری از توان رسانه‌ای به بهترین نحو انعکاس داده شود.

عظیمی اضافه کرد: با امضای تفاهم نامه همکاری، ظرفیت و نقطه قوتی برای رسیدن به اهداف مشترک و خدمت رسانی بهتر ایجاد می‌شود.

ذبیح الله غریب مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری هم با تشکر از همکاری و تعامل صدا و سیما ابراز امیدواری کرد: با گسترش زمینه همکاری دو دستگاه، تحول چشمگیری در بخش کشاورزی به خصوص ترویج تغییر الگوی کشت، آموزش نکات فنی به بهره برداران، مصرف بهینه آب، افزایش سطح درآمد و تولید در این بخش به وجود آید.

وی افزود: در حال حاضر ۳۰۰ پروژه در بخش کشاورزی با سرمایه گذاری داخلی و آورده مردم در سطح استان در حال اجراست که ۱۲۰ پروژه آن عمرانی می‌باشد و تا اواخر آذرماه جاری به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/خ

امضای تفاهم‌نامه همکاری صدا و سیما و جهادکشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار