آسمان استان اصفهان وزش باد وغبار صبحگاهی پیش بینی می شود

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت:آسمان استان اصفهان همراه با وزش باد و برای امروز و فردا در مناطق مرکزی، غبار صبحگاهی پیش بینی می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله علی عسگریان افزود: آسمان استان اصفهان در این مدت با وزش باد و برای امروز و فردا در مناطق مرکزی، غبار صبحگاهی پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه آسمان گفت: دمای امروز صبح شهر اصفهان به یک درجه سانتیگراد بالای صفر رسید که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

علی عسگریان با بیان اینکه صبح امروز ( سه شنبه) در شهر سمیرم مه صبحگاهی وجود داشت اظهار کرد: روز گذشته در برخی از نقاط استان شاهد بارش باران بودیم که بیشترین بارندگی در 48 ساعت گذشته از سمیرم با 16 میلیمتر بارش باران و برف گزارش شد.

کارشناس مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: کمینه دمای هوا در 24 ساعت آینده نسبت به روز گذشته یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.

وی افزود: خورو بیابانک با 15 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرمترین و بویین و میاندشت با 7 درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.

همچنین به گزارش مرکز پایش کیفی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هفت صبح امروز سه شنبه، با شاخص کیفی 92 (AQI)، سالم است.

 

انتهای پیام/م

 

هوای استان اصفهان صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار