امام‌جمعه خورموج:

دانشجویان بسیجی در تبیین اهداف انقلاب پیشگام شوند

امام‌جمعه خورموج گفت: دانشجویان بسیجی در تبیین اهداف انقلاب، روشنگری جامعه و بازگو کردن توطئه‌های دشمنان همواره پیشگام شوند.

دانشجویان بسیجی در تبیین اهداف انقلاب پیشگام شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح پیش از ظهر امروز در نشست با اعضا بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج اظهار داشت: افرادی که پیامبران الهی را در مقابل دشمنان اسلام همراهی کرده و در مقابل کفر زمان خود ایستادگی کردند، بسیجی بودند.

وی با اعلام این که بسیجیان افراد مؤمن و صادق هستند و هیچ‌گاه دچار وهن و سستی نمی‌شوند و از اصول دین اسلام عقب‌نشینی نمی‌کنند، افزود: یکی از خصوصیات بسیجیان این است که هیچ‌وقت سر تسلیم در مقابل دشمن فرو‌د نمی‌آورد و ما در پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مقابله با تکفیرها مدیون بسیجیان هستیم.

امام جمعه خورموج تصریح کرد: دانشجویان بسیجی در تبیین اهداف انقلاب و روشنگری جامعه و بازگو کردن توطئه‌های دشمنان همواره پیشگام شوند

وی اضافه کرد: در طول تاریخ پیروزی انقلاب کسانی که در مقابل عوامل نفاق سینه سپهر کردند تفکر بسیجی بود و در طول دوران هشت سال جنگ تحمیلی، عمده بار دفاع مقدس بر دوش مجموعه بسیج بوده است.

امام جمعه خورموج عنوان کرد: ارتش و سپاه از لحاظ عده و تجهیزات کم بودند و قطعاً به‌ تنهایی نمی‌توانستند هشت سال جنگ را ادامه دهند و در مقابل دشمن ایستادگی نمایند اما بسیج به یاری آن‌ها شتافت و اجازه ندادند که یک وجب کشورمان در اختیار دشمن قرار گیرد.

مصلح گفت: بسیج دارای تفکر انقلابی است و بسیجی محدود به زمان و مکان نیست و ماهیت بسیج مجموعه فراگیر است که همه اقشار، زمان‌ها و مکان‌ها را در بر می گیرد.

وی افزود: بسیجی امیدی برای نظام در عرصه‌های مختلف است و اگر بسیج، سپاه و ارتش در زلزله کرمانشاه حضور پیدا نکرده بود فاجعه زلزله بسیار بالاتر بود.

مصلح بیان کرد: کسی که پشت میز می‌نشیند و صبح بیاید و ظهر برود و معلوم نیست چند ساعت مفید کار می‌کنند این نمی‌تواند بحران را جمع‌آوری کند و مدیریت بحران کردن کار هر کس نیست بلکه تفکر بسیجی و انقلابی می‌خواهد.

وی افزود: کسی که روحیه انقلابی دارد که افق‌های بلندی که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری برای آینده نظام ترسیم کرده قبول داشته باشد و به حداقل اکتفا نکند.

مصلح تأکید کرد: امروز یکی از سنگرهای مهمی که در کشور وجود دارد عرصه علمی است که بسیجیان در عرصه‌های مختلف علمی به موفقیت‌های بسیار بزرگی دست‌یافته‌اند.

امام‌جمعه خورموج گفت: با حضور دکتر ولایتی خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی رویکرد جدیدی پیدا کرد و تحولاتی خوبی صورت گرفته است که جا دارد از چمکوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهر خورموج که همراهی و همکاری خوبی با مجموعه ستاد نماز جمعه و دفتر امام‌جمعه دارند تشکر کنم.

انتهای پیام/پ

پیشگامی دانشجویان بسیجی در تبیین اهداف انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.