به مناسبت سالروز نیروی دریایی ارتش ؛

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در کنارک

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح به مناسبت هفتم آذر سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در منطقه سوم نبوت نداجا کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در کنارکبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام نعیم بامری امام جمعه کنارک در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح گفت: رمز حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد و اقیانوس‌ها خود باوری است.

حجت الاسلام نعیم بامری اظهار داشت: توکل به خداوند و ائمه اطهار (ع) سبب شده ارتش و نیروی دریایی کشور در میان سایر ارتش‌های جهان متمایز باشد و ارزش نیرو‌های مسلح ما به مکتبی بودن آن است.

وی با اشاره به حضور نیروی دریایی در آب‌های آزاد جهان گفت: خودباوری و اعتماد به توانمندی داخلی به همراه ولایت پذیری و تعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت محض از دستورات رهبر معظم انقلاب، ایران را در تمام مسیر‌ها استوار و جاودانه ساخته است.

ناخدایکم عرشه و ستاد مهدی خلج امیری جانشین منطقه سوم نبوت نداجا نیز در این مراسم گفت: نیروی دریایی ارتش با گذشت ۶۷ روز از آغاز جنگ تحمیلی در عملیات مروارید حماسه‌ای آفرید که از آن زمان تا پایان جنگ تحمیلی نیروی دریایی رژیم بعث عراق هیچ گونه حضوری در آب‌های خلیج فارس نداشت.

 بندر کنارک در ۴۵ کیلومتری غرب شهرستان چابهار واقع شده است و تا زاهدان مرکز سیستان وبلوچستان ۶۳۰ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ع

برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار