رشد طرح‌های ارائه‌شده در نمایشگاه پژوهش سمنان

طرح‌ها و ایده‌های ارائه‌شده در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان سمنان نسبت به سال گذشته با رشد ۴۰ درصدی همراه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سیف‌الله سعد الدین رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در جلسه هماهنگی برنامه‌های سومین جشنواره هفته پژوهش گفت : در حاشیه برگزاری این جشنواره نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری و فن بازار استان سمنان نیز برپا می‌شود.


وی با بیان اینکه دستاوردهایی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان سمنان ارائه می‌شود که از نظر کیفی در سطوح بالاتری قرار گیرد افزود: این دستاوردها مورد توجه و رضایت مشتریان و افراد جامعه است که با ارائه آن در نمایشگاه می‌توان از این محصولات حمایت کرد.


رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ابراز داشت: طرح‌ها و ایده‌های ارائه‌شده در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان سمنان با رشد 40 درصدی نسبت به سال گذشته رو به رو است.


وی از ایجاد یک هیئت‌رئیسه تخصصی در حوزه‌های مربوط به فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های خصوصی خبر داد و گفت: ارائه مشاوره رایگان در خصوص ثبت اختراع، ثبت علائم تجاری و ثبت طرح صنعتی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.


سعد الدین با بیان اینکه این نمایشگاه از 11 تا 14 آذرماه از ساعت 9 تا 18 عصر دایر است افزود: در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی بالغ‌بر 200 دستاورد فناورانه که از سوی 35 دستگاه جمع‌آوری‌شده است، ارائه می‌شود.


وی با بیان اینکه شعار هفته پژوهش " تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری زیربنای تولید و اشتغال " است اذعان کرد: در این نمایشگاه 72 غرفه وجود دارد که در آن دستگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای صنعتی حضور دارند.

 

انتهای پیام / ه


رشد 40 درصدی طرح‌های ارائه‌شده در نمایشگاه پژوهش سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.