اعطا در جمع خبرنگاران:

لزوم ایمن‌سازی ساختمان‌ها از سوی شهرداری

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در جلسه امروز تذکرات مهمی به شهرداری توسط اعضا داده شد که از جمله آنها لزوم ایمن‌سازی ساختمان‌ها از سوی شهرداری بود.

لزوم ایمن‌سازی ساختمان‌ها از سوی شهرداریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛علی اعطا سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران بعد از اتمام بیست و پنجمین جلسه علنی  شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز با نطق پیش از دستوری مبنی بر لزوم مشارکت اجتماعی و نظارت همگانی آغاز شد و بعد از این نطق، تعدادی از اعضا تذکرات مهمی را نسبت به شهرداری مطرح کردند.

وی بااشاره به لزوم تفکیک هزینه‌های اداره شهر تهران از پایتخت افزود: لازم است این هزینه‌ها بررسی و تفکیک شود و همه هزینه‌ها بر عهده مدیریت شهری قرار نگیرد.

اعطا ادامه داد: تذکر دیگر در رابطه با رسیدگی به گودهای رها شده در سطح شهر از جمله ضلع شمالی کتابخانه ملی که آسیب‌هایی به این ساختمان زده است، بود.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به تذکر دیگر ادامه داد: تذکر دیگر مربوط به لزوم ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن بود که در مناطق 11 و 12 وجود دارد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از تذکرات اعضای شورا به عدم توجه به کاروانسرایی در چهار راه مولوی بود که ظرفیت‌های بزرگی برای حوزه گردشگری دارد.

اعطا با اشاره به حضور پورسیدآقایی برای ارائه گزارش در رابطه با عملکرد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: ما اعضای شورا تصمیم گرفتیم که معاونان شهردار را برای ارائه برنامه‌هایشان به صحن شورا دعوت کنیم که  حضور پورسیدآقایی هم در همین راستا بود.

وی ادامه داد: پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری توضیحاتی در خصوص آسیب‌ها و چالش ها این حوزه ارائه داد و در نهایت رویکردهایی مطرح کرد که به علت تعدد سوالات اعضای شورا از وی قرار شد پاسخ این سوالات را پورسیدآقایی در جلسه دیگر بدهد.

انتخاب 2 کارشناس در ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد

عضو شورای شهر تهران در خصوص آخرین دستور رسیدگی شده در این جلسه بیان کرد: تنها مصوبه‌ای که در جلسه امروز داشتیم انتخاب دو نفر کارشناس برای(ستاد توان‌افزایی فعالیت سمن‌ها) بود، با توجه به اینکه اعضای این ستاد از اعضای شورای شهر هستند دو کارشناس نیز باید انتخاب می‌شدند تا این ستاد تشکیل شده و رسمیت یابد که امروز این دو کارشناس انتخاب شدند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
بله لازم هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۷ آذر ۱۳۹۶
شهرداری بیشتر نظارت کنه
آخرین اخبار