رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در شهر تهران به دلیل وجود برخی از مشکلات، هنوز خانه امید ویژه بازنشستگان کشوری نداریم.  

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛نعمت الله ایزدی رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری در مراسم قرعه کشی پرداخت ۱۲۰۰ میلیارد تومان وام ضروری بازنشستگان کشوری که ظهر امروزدر مجموعه تلاش برگزار شد، اظهار کرد:بود ونبود صندوق بازنشستگی کشوری، در دستان باکفایت بازنشستگان صندوق است.

وی ادامه داد: در اساس نامه صندوق بازنشستگی کشوری آمده است که هیئت مدیره حلقه واصله میان مدیرعامل و اعضای صندوق بازنشستگی هستند و مهم‌ترین مبحث در ساختار اجرایی این صندوق ها در بحث تصویب بودجه است.

رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری بیشتر نقش نظارتی دارند و تقریبا می‌توان گفت که موضوعات اجرایی، به جز مواردی که با هماهنگی مدیریت صندوق انجام می‌شود، در آن جایی ندارد.

ایزدی تاکید کرد: اگر‌چه بودجه مورد نیاز صندوق بازنشستگی کشوری را هیئت مدیره و اعضای آن تصویب می کنند اما هیئت مدیره کوچک‌ترین دخل و تصرفی در قبال تعیین مبلغ دریافتی حقوق بازنشستگان ندارد.

وی یادآور شد: اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی به عنوان حافظان منافع بازنشستگان در صندوق و نظارت بر عملکرد و فعالیت شرکت‌ها و املاک مربوط به بازنشستگان هستند.

 رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵۰۰ نفر امور مربوط به صندوق بازنشستگی را انجام می‌دهند و اعضای هیئت مدیره با کمترین بودجه، صندوق بازنشستگی کشوری را مدیریت می‌کنند.

ایزدی بیان کرد: در برخی از استان ها مدیران صندوق های بازنشستگی با حدود 60 هزار وظیفه بگیر، مجموعه خود را با 10 الی 12 پرسنل مدیریت می کنند.

وی یادآور شد: صندوق بازنشستگی کشوری تلاش می کند تا برای افزایش  حقوق بازنشستگان و همچنین ارائه خدمات با کیفیت بهتر قدم موثری  بردارد.

رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشور در پایان خاطرنشان کرد: در مراکز خانه های امید که در حال حاضر در برخی از استان ها فعالیت می کنند مراسمی چون شب شعر، جشن تولد و سایر مراسم فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود.

انتهای پیام/

 بازنشستگان تهرانی از خانه های امید بی بهره هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.