معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها:

انقلاب اسلامی ایران فرامنطقه ای شده است

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در نشست دانشجویان مهدوی یاور کشور در قم گفت:امروز نفوذ انقلاب اسلامی ایران فرا منطقه ای شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت‌الاسلام ‌والمسلمین رستمی،معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌هادر نشست دانشجویان مهدوی یاور کشور که عصر امروز در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه‌های کشور دهمین سال است که با حضور در مسجد جمکران عهد خود را با امام زمان تجدید می‌کنند.

وی افزود: کانون‌های مهدویت، نهاد مقام معظم رهبری، تولیت مسجد جمکران و بنیاد فرهنگی حضرت مهدی(عج) بیشترین اثر را در ایجاد چنین حرکت نوین و جریان ساز داشته است.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: آشنایی و التزام به وظایف انتظار سبب پویایی و شکوفایی منتظران می‌شود و مکتب اهل‌بیت(ع) نیز مکتب بدون بن‌بست و ایستایی است چراکه اعتقاد به ظهور و مهدویت دارد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین رستمی ادامه داد: ما به وجودی اعتقاد داریم که کاملاً جریان دارد و خیروبرکت از ناحیه امام به‌صورت خاص به یاران ویژه و به‌صورت عام به تمام بشریت جاری است و اگر توجهات امام زمان نبود گرفتاری‌ها و مشکلات شیعیان را در خود غرق می‌کرد.

 معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌هاتأکید کرد: انقلاب اسلامی جرقه‌ای از بارقه‌های مکتب اهل‌بیت(عج) است و امروز نفوذ نرم انقلاب اسلامی، فرا منطقه‌ای شده و در کشورهای منطقه دارای جایگاه و ارزش در بین مردم این کشورها است.

وی تصریح کرد: باید نسبت خود را با امام زمان (عج) به‌روشنی مشخص و تبیین کنیم تا به وظایف خود در این زمینه به‌درستی توجیه باشیم و این همان امری است که توقیعات مکرر ذکر شده و شرط ظهور امام زمان(عج) نیز یکدلی و یکرنگی شیعیان و عدم توجه به تفرقه‌ها باشند در این حالت سعادت ملاقات آن‌ها با ما هرگز به تأخیر نمی‌افتد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین رستمی ادامه داد: نباید سربار اهل‌بیت(عج) بود بلکه باید سرباز اهل‌بیت(عج) بود و برای نشر معارف و فرهنگ اهل‌بیت(عج) تلاش کنیم مانند کاری که امروزه سردار سلیمانی انجام داده که سبب افتخار تمام ملت ایران است.

انتهای پیام/ش

سخنان معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در نشست دانشجویان مهدی یاور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار