اعزام دانش آموزان شهرستان سرباز به اردوی راهیان نور

۸۲ نفر از دانش آموزان بسیجی شهرستان سرباز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

اعزام دانش آموزان شهرستان سرباز به اردوی راهیان نوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ عیسی اربابی معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان سرباز گفت: با هدف اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل امروز انقلاب با آرمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، ۸۲ دانش آموز دختر شهرستان سرباز مسافر سرزمین ایثار و شهادت شدند.

وی افزود: این دانش آموزان با استفاده از دو دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده و قرار است در مدت پنج روز از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید کنند.

اربابی با تاکید بر لزوم آمادگی نسل جوان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان، بیان کرد: اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه‌های فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و به عنوان یکی از برنامه‌های فرهنگی عمیق و تأثیرگذار بر روی نسل جدید عمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: این حرکت ارزشی، فرهنگی و تربیتی همه ساله برای افسران جنگ نرم دانش آموزی در مناطق عملیاتی جنوب کشور اجرا می‌شود تا این آینده سازان انقلاب بتوانند با زیارت یادمان‌های شهدا با نقش معنوی این عزیزان بیشتر آشنا شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهرستان سرباز در پایان با اشاره به اینکه پیروی از راه شهدا و بیانات مقام معظم رهبری تنها راه مبارزه با استکبار است، تصریح کرد: همه دانش آموزان و دانشجویانی که پا به سرزمین نورانی ایثار و شهادت می‌گذارند باید قدر این سفر نورانی را دانسته و از آن نهایت استفاده را ببرند.

انتهای پیام/ع

اعزام دانش آموزان بسیجی به اردوی راهیان نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار