مداوای مصدومان زلزله در بیمارستان های تامین اجتماعی

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در زلزله اخیر ۷۸۰ نفر از زلزله زدگان در دو بیمارستان شهدا و حضرت معصومه سازمان تأمین اجتماعی پذیرش شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛  مدیردرمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه  با بیان اینکه بیمارستان شهدا سومین بیمارستان شهر کرمانشاه از لحالظ تعداد مراجعه مصدومان زلزله بود، گفت: ۶۹۵ نفر از مصدومان زلزله به این بیمارستان منتقل شدند که از این تعداد ۶۲۶ نفر به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند و ۶۹ نفر نیز بستری شدند.

حجتی پور افزود: از تعداد افرادی که در بیمارستان شهدا بستری شدند ۵۷ مورد عمل جراحی بزرگ روی آن‌ها انجام گرفت.

وی اظهار داشت: همچنین در بیمارستان حضرت معصومه این سازمان که مرکز تخصصی زنان و زایمان است ۸۰ نفر از بانوان باردار زلزله زده مراجعه کردند که ۱۶ نفر از این بانوان در بیمارستان حضرت معصومه وضع حمل کردند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان در ادامه به راه اندازی درمانگاه سرپایی در شهر سرپل ذهاب پس از وقوع زلزله اشاره کردو گفت: تاکنون پنج هزار و ۴۸۴ مورد به این درمانگاه مراجعه شده که یک هزار و ۴۴۷ مورد آن‌ها نیاز به انجام پانسمان، کار‌های تزریقاتی داشته اند.

حجتی پور با بیان اینکه بیش از ۷۴۷ هزار نفر از جمعیت استان بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی هستند، افزود: در شهر کرمانشاه ۲ بیمارستان و دو کلینیک شبانه روزی و در شهر‌های اسلام آبادغرب و بیستون نیز هر کدام یک کلینیک تک شیفت مربوط به سازمان تامین اجتماعی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ز

مراجعه حدود 5هزار 500مصدو در درمانگاه سرپل ذهاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار