گالری هایی که در هفته دوم آذر ماه برپاست

گالری هایی در هفته دوم آذر ماه برپاست در اینجا به معرفی اجمالی آنها می پردازیم.

گالری هایی که در هفته دوم آذر ماه برپاستبه گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که سبب آرامش روح انسان می‌شود. برای همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته برای شما داریم که در اینجا به معرفی اجمالی برخی از آنها می‌پردازیم.

گالری یسنا

هنرمندانی چون سایه ابراهیمی، نسرین پناهی، نعیمه نافلی، سمیرا پاشا و هانپ نادزی آثار خود را در این گالری از 10 تا 20 آذر ماه سال جاری عرضه می کنند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری یسنا مراجعه کنند.

گالری ایوان

قاسم محمدی آثار خود را در این گالری از 10 تا 24 آذر ماه سال جاری عرضه می کند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ایوان مراجعه کنند.

نگارخانه نقش جهان

نمایشگاه نقاشی «طیبه ایمانی» جمعه 10 آذر ماه در گالری «نقش جهان» تهران افتتاح می شود. ایمانی در این نمایشگاه که «اسرین» نام دارد، کارهای خود را که در سبک میکس مدیا نگارگری شده، در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند. پیرامون این نمایشگاه و موضوع آن آمده است: «اسرین در کردی به معنای اشک پاک و زلال است؛ زلالی و پاکی همان چیزی است که در وجود هر انسانی در بدو تولد متجلی است؛ در آلبوم اسرین نماد کودکی است که وجودش زلالی ذات آدمی را تجلی می بخشد. این مجموعه با هدف زنده شدن پاکی‌ها و سادگی‌ها در وجود انسانها توسط نقاش آفریده شده است.»


طیبه ایمانی در سال 1361 در شهر کرمانشاه در یک خانواده کاملا هنری متولد شد. پدربزرگ مرحومش، آیت الله مرتضی نجومی از مفاخر شهر کرمانشاه، استاد خط و یکی از چهره‌های ماندگار کشور بود و همچنین دایی وی آقای حسین نجومی از اساتید مینیاتور و نقاشی است.

پروژه های اران

هادی علیجانی آثار خود را در این گالری از 10 تا 17 آذر ماه سال جاری عرضه می کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به پروژه های اران مراجعه کنند.

هادی علیجانی شیفته نقاشی ایرانی است. تامل و تعمق دقیق وی و تمرکز بی نظیرش سرچشمه تصاویر چشمگیر و دلالت های مفهومی است که پدید می آورد: رنگهای روشن و خالص و اشیاء و عناصر تخت شده، لایه های قصه و تمثیل و از همه مهمتر وعده امید.

فضای هنری سرفیس ایرانشهر

امین شجاعی آثار خود را در این گالری از 10 تا 27 آذر ماه سال جاری عرضه می کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به فضای هنری سرفیس ایرانشهر مراجعه کنند.

نگارخانه احسان

نخستین نمایشگاه سالانه عکس گالری احسان از 10 آذر در گالری احسان برپا می شود.هدف از برپایی این سالانه که بخشی از اهداف بلند مدت گالری بین المللی احسان می باشد، شناسایی استعدادهای جوان در زمینه عکس و عکاسی و معرفی آنها به دنیای حرفه ای این هنر می باشد که در میان نیز اساتیدی شرکت خواهند نمود که تسریع کننده این روند برای این هنرمندان جوان خواهند بود. همچنین فراهم ساختن بستری مناسب برای برپایی نمایشگاه های بین المللی این عزیزان خواهد بود.

این نمایشگاه که با موضوع خاص و شرایط شرکت با فرم سیاه وسفید و اندازه های مشخص می باشد با 21 هنرمند و 40اثر که همه سیاه و سفید می باشد به همراه قاب و پاسپارتو برگزار می شود.این نمایشگاه از 10 تا  15 آذر ماه برگزار می شود. در انتهای این نمایشگاه نفرات برتر این سالانه معرفی و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.

نگارخانه آتشزاد

امیر شجاع شجاعی پور و سجاد همتی آثار خود را در این گالری از 10 تا 19 آذر ماه سال جاری عرضه می کنند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه آتشزاد مراجعه کنند.

نگارخانه کاوه

بهزاد بزرگی آثار خود را در این گالری از 10 تا 15 آذر ماه سال جاری عرضه می کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به نگارخانه کاوه مراجعه کنند.

گالری گلستان

هومن نصیری آثار خود را در این گالری از 10 تا 14 آذر ماه سال جاری عرضه می کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری گلستان مراجعه کنند.

گالری خانه نگار 14

وحید بهری آثار خود را در این گالری از 10 تا 27 آذر ماه سال جاری عرضه می کنند. علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری خانه نگار 14 مراجعه کنند.

گالری ویستا

ترانه صادقیان آثار خود را در این گالری از 10 تا 20 آذر ماه سال جاری عرضه می کنند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری ویستا مراجعه کنند.

گالری افرند

فرهاد ایزدخواه آثار خود را در این گالری از 10 تا 24 آذر ماه سال جاری عرضه می کند.علاقه مندان می توانند برای بازدید به گالری افرند مراجعه کنند.

 انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.