فعالیت شرکت‌های تاکسی آنلاین فاقد مجوز غیر قانونی است

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه از غیرقانونی بودن فعالیت شرکت‌های فعال فضای مجازی (تاکسی آنلاین) فاقد مجوز خبر داد و گفت: بر اساس قانون مسئولیت حمل و نقل درشهر و حومه آن برعهده شهرداری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ سجاد سلیمانی مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه گفت: هرگونه فعالیتی در بخش حمل و نقل عمومی (سنتی واینترنتی) در محدوده شهر و حومه آن مستلزم اخذ مجوز از شهرداری محل فعالیت بوده و ارائه خدمات توسط شرکت‌های فاقد مجوز امکانپذیر نیست.

وی با بیان اینکه شرکت‌های فاقد مجوز امنیت روانی و اجتماعی شهروندان را به خطر می‌اندازند، بیان کرد: سازمان تاکسیرانی در خصوص هر گونه حادثه‌ای که در این شرکت‌های تاکسی آنلاین اتفاق بیفتد پاسخگو نخواهد بود.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به اینکه سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه مراتب فعالیت شرکت‌های تاکسی آنلاین را به مراجع ذی‌صلاح اعلام کرده است، یادآور شد: لایحه ساماندهی فعالان این بخش در قالب شرکت‌های تعاونی یا خصوصی به شورای اسلامی شهر کرمانشاه ارسال شده و درصورت تصویب آن، اجرا و نسبت به ساماندهی تاکسی‌های آنلاین اقدام خواهد شد.



انتهای پیام/ز

غیرقانونی بودن فعالیت شرکت‌های فعال فضای مجازی  فاقد مجوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار