فانتزی‌های مالک باشگاه نفت همچنان ادامه دارد

حمیدرضا جهانیان با وجود بلاتکلیفی در نفت تهران یک فرد ناشناس را به عنوان مدیر آکادمی این باشگاه انتخاب کرد.

فانتزی های جهانیان همچنان ادامه داردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حمیدرضا جهانیان این روزها به یکی از چهره های جنجالی فوتبال ایران تبدیل شده است و با هر ترفندی سعی در مطرح کردن نام خود در رسانه ها دارد.

مالک باشگاه نفت تهران که با وجود وعده های فراوان، ریالی از بدهی های این باشگاه به افراد حقیقی و حقوقی را پرداخت نکرد و با این اقدام زمینه حذف تیم ریشه دار پایتخت از لیگ قهرمانان آسیا را فراهم آورد برای اینکه ثابت کند در این باشگاه مشغول فعالیت است اقدام هایی انجام می دهد که تناقض عجیبی با وضعیت فعلی اش دارد.

در حالیکه اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با ارسال نامه ای مکتوب به مجمع وزارت نفت با ادامه فعالیت حمیدرضا جهانیان در باشگاه نفت تهران مخالفت کرده است و این تیم از لحاظ مالکیتی در بلاتکلیفی به سر می برد اما این فرد پرحاشیه همچنان سعی دارد خودش را مالک باشگاه نفت نشان دهد.

جهانیان که هفته گذشته پس از شکایت علی کریمی تصمیم گرفت از او و موکلش به دلیل درج اشتباه آدرس در برگه احضاریه در دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کند، این بار در حکمی عجیب چهره ای نه چندان مطرح به نام محسن سعدی را به عنوان جانشین ناصر فریاد شیران در مدیریت آکادمی باشگاه نفت تهران معرفی کرده است.

سعدی که مدتی کوتاه به عنوان سرمربی تیم جوانان نفت تهران فعالیت می کرد جزء منتقدان جدی فریادشیران محسوب می شود چراکه او پس از انتخاب به عنوان مدیر آکادمی از سوی مالک قبلی باشگاه نفت تصمیم گرفت سعدی را از سرمربیگری تیم جوانان نفت کنار بگذارد.

به هر حال به نظر می رسد جهانیان تاکنون با واقعیت خداحافظی از باشگاه نفت کنار نیامده است یا اینکه مجمع وزارت نفت توجهی به نامه رضا گل محمدی به عنوان بالاترین شخص اجرایی ورزش پایتخت نشان نمی دهد. 

انتهای پیام/

تداوم اقدام های عجیب جهانیان در باشگاه نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار