سرگرد آذین خبر داد

اعتراف سارق لوازم خودرو به 10 فقره سرقت

رئیس کلانتری۱۲۴ قلهک، صبح امروز از دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو با 10 فقره سابقه سرقت خبر داد و به تشریح جزییات پرونده این متهم پرداخت.

اعتراف سارق لوازم خودرو به 10 فقره سرقتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد ضرغام آذین رئیس کلانتری۱۲۴ قلهک اظهار کرد: با افزایش تعداد سرقت‌های لوازم داخلی خودرو در محدوده شمال تهران و شکایت شهروندان، ماموران این کلانتری انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای در این زمینه شده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و پس از کسب دستور از دادسرا، تیم های عملیاتی وارد عمل شدند که طی آن مخفیگاه این سارق شناسایی شده و در نهایت با انجام یک عملیات ضربتی این سارق دستگیر شد.

رئیس کلانتری۱۲۴ قلهک، عنوان داشت: متهم پس از بازداشت؛ به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی های انجام گرفته به جرایم خود مبنی بر 10 فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده های شمال تهران خصوصا قلهک و شهرزاد؛ اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه وی نیز تعدادی لوازم داخلی مسروقه خودرو از جمله ضبط، باند، پنل ضبط، لوازم شخصی و مدارک هویتی کشف و ضبط شد.

گفتنی است، با تکمیل پرونده، متهم برای سیر تحقیقات تکمیلی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم داخلی خودرو در قلهک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار