برگزاری همایش "شکوه هجرت" در دانشگاه آزاد اردبیل

همایش شکوه هجرت با هدف تجلیل از فعالان حوزه جهاد و گرامیداشت مقام جهادگران در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، همایش شکوه هجرت با محوریت تجلیل و قدردانی از فعالان حوزه جهادی و دانشگاهی در استان اردبیل و نیز گرامیداشت مقام جهادگران در قالب همایش بصیرت‌افزایی و با حضور روسای دانشگاههای اردبیل و مسئولین نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری استان و نیز جمعی از دانشجویان بسیجی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد. 

اسحاق رسولی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در این همایش با تجلیل از مقام جهادگران فعال در حوزه محرومیت‌زدایی در اردبیل اظهار داشت: بسیج سازندگی با الگوگیری از بسیج دانشجویی طی این سالها دست به اقدامات بزرگی همچون برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم زده است که تمامی این اقدامات در راستای محرومیت‌زدایی در منطقه بسیار حائز اهمیت بوده که در همین رابطه استان اردبیل نیز در راستای محرومیت‌زدایی در سطح کشور گامی محکم و موثر برداشته است.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه در عصر کنونی دوبال درخشان انقلاب اسلامی به شمار می آیند، افزود: امروز بسیج و سپاه دوبال انقلاب اسلامی هستند که بر تارک جهان می‌درخشند و همین موضوع دلیل اصلی ترس دشمن از انقلاب و مردم انقلابی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل حرکت بسیجی‌وار دانشجویان و جهادگران در عرصه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم را اقدامی ارزشمند دانست و تصریح کرد: امروزه شاهد این هستیم که بیشتر آحاد جهادگران در اردوهای جهادی را دانشجویان تشکیل می‌دهند که نیاز است تا به همین منظور از جریان‌های حرکتی و فکری دانشجویان در سطح استان اردبیل به طور جدی حمایت شود.

رسولی بیان کرد: بسیج همچون نوری در دوران دفاع قدس پرتو افشانی کرد و در ادامه هم‌اکنون بسیج سازندگی نیز دست به اقداماتی بی‌مثل در منطقه می‌زند که قابل تقدیر است که در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی همچون سایر نهادهای انقلابی میزبان اقشار مختلف بسیج دانشجویی، استادان و کارمندان است که به همین دلیل به خود افتخار می‌کنیم.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم زده کشور

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار