افزایش 51 درصدی مقالات اسکوپوس دانشگاه محقق اردبیلی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در حد فاصل سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ تعداد مقالات اسکوپوس دانشگاه محقق اردبیلی با رشد ۵۱ درصدی مواجه بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گودرز صادقی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در سال‌های اخیر با رشد تولیدات علمی مواجه است.

وی افزود: تعدادی از اساتید این دانشگاه در گروه یک درصد برتر جهانی قرار گرفته‌اند و برخی مقالات تولیدی نیز جزو یک درصد مقالات پراستناد جهانی دسته بندی شده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به رشد درآمد دانشگاه از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سال ۹۲ به ۱۱ میلیارد تومان در سال جاری اشاره کرد و افزود: اعتبار پروژه‌های عمرانی نیز با رشد محسوس همراه است.

صادقی با تأکید به اینکه در وضعیت فعلی دانشگاه محقق اردبیلی به هیچ نهادی بدهی مالی ندارد، اضافه کرد: در برخی حوزه‌ها به حدی رشد داشتیم که برای ممانعت از اتهام دروغ‌پردازی میزان رشد حتی مطرح نمی‌شود.

وی افزود: بیشترین اعتبارات دانشگاه به بخش پژوهش اختصاص یافته و به ویژه طرح‌های پژوهشی مقاطع ارشد و دکتری به صورت ویژه حمایت شده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی برگزاری سالانه جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر را فرصتی برای حمایت و شناسایی پژوهش و ایده‌های برتر دانست و تأکید کرد: حمایت از پژوهش یکی از سیاست‌های اولویت‌دار دانشگاه است.

انتهای پیام/ح

جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار