افتتاح کلینیک تخصصی درمانی شهرستان لنده

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: بزودی کلینیک تخصصی درمانی این شهرستان محروم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  امراله خانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: مرکز بهداشت و درمان شهرستان لنده برای ارائه خدمات رسانی به موقع و سریع به مردم با مشکل کمبود کلینیک تخصصی روبه‌رو بوده است.

وی با اشاره به اینکه از اول آذر ماه 96 کلینیک شهید رضایی لنده به صورت رسمی آغاز به کرده و خدمات پزشکی در حوزه سلامت به مردم ارئه می‌شود، عنوان کرد:

خانی تصریح کرد: در کلینیک تخصصی لنده پزشکان متخصص داخلی، ارتوپد، زنان، اطفال، اعصاب و روان و سنوگرافی به مردم خدمت ارائه می کنند و یک پزشک داخلی نیز به صورت شبانه روزی در کلینیک حضور دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده گفت: 328سبد غذایی شامل مواد غذایی از جمله مواد پروتینی، برنج، مرغ، بلغور، نخود، لوبیا چیتی، عدس، لپه، خرما، سویا، روغن مایع و ماکارونی به ارزش بیش از 150 میلیون ریال از سوی بنیاد علوی با همکاری شبکه بهداشت ودرمان در میان مادران باردار و کم بضاعت این شهرستان توزیع شد.

خانی ادامه داد: این اقدام به منظور حمایت از مادران باردار نیازمند که از نظر سلامت با کمبود ویتامین مواجه بوده و نیازمند تغذیه مناسب هتند، انجام می شود.

وی بیان کرد: مادران باردار در شش ماه اول بارداری نیازمند تغذیه صحیح و اصولی به منظور پیشگیری از آسیب رسیدن به خود و فرزندشان هستند که سبدهای غذایی بنیاد علوی به مادران باردار ازسوی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان لنده توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ش

کلینیک تخصصی درمانی شهرستان لنده بهره‌برداری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.