برگزاری میزگردهای پژوهشی در کهگیلویه و بویراحمد

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری میزگردهای پژوهشی در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مجید محنایی  معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه نمایشگاه استانی پژوهش و فن‌آوری با اشاره به اینکه شعار امسال هفته ملی پژوهش و فناوری با عنوان "پژوهش تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری؛ زیربنای اقتصاد مقاومتی" اعلام شد، اظهار داشت: هفته پژوهش فرصت مناسبی برای ایجاد ارتباط بین مراکز دانشگاهی و صنعتی است.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جامعه دانشگاهی و پژوهشگران می‌توانند در این هفته آخرین دستاوردهای خود را عرضه کنند و مراکز صنعتی نیز ایده‌ها و طرح‌های قابل تجاری‌سازی را شناسایی کرده و پس از تولید به صورت انبوه در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

وی تصریح کرد: هفته پژوهش فرصت مناسبی برای آسیب‌شناسی روند پژوهشی استان است و نباید مورد غفلت واقع شود و دستاوردهای پژوهشی باید اجرا و تجاری‌سازی شوند.

محنایی با تاکید براینکه انتظار می‌رود در این هفته از محققان و پژوهشگران برجسته استان تجلیل شود، عنوان کرد: طرح‌های پژوهشی استان در یک کمیته در حوزه استانداری به صورت جداگانه بررسی و آنالیز می‌شوند و براین اساس اعتبارات لازم به آنها تخصیص می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: میزگردهای پژوهشی با موضوع " مشکلات حوزه پژوهش استان" و به صورت مناظره‌ای در استان برگزار می‌شود و جوانان باید در این مناظره‌هاحضور فعال داشته باشند.

محنایی تاکید کرد: انتظار می‌رود دانش آموزان بعنوان سفیران فرهنگی جامعه از این نمایشگاه‌ بازدید کرده و دیگر اعضای خانواده خود را نیز برای دیدار از نمایشگاه ترغیب کنند.

انتهای پیام/ش

میزگردهای پژوهشی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.