مدیرعامل شرکت آبفای استان بوشهر:

۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح خط انتقال آب استان بوشهر تخصیص یافت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تاکید بر ایمن سازی خطوط انتقال آب گفت: برای افزایش ایمن‌سازی تاسیسات آبرسانی استان بوشهر ۵۰ میلیارد ریال اعتبار منظور شد .

۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح خط انتقال آب استان بوشهر تخصیص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،کیقباد یاکیده ظهر امروز در نشست بررسی وضعیت شبکه آبرسانی استان بوشهر با بیان اینکه ایمن سازی تاسیسات آبرسانی در اولویت قرار دارد اظهار داشت: آب آشامیدنی استان بوشهر از طریق خطوط طولانی از استان‌های هم‌جوار تامین می‌شود که ایمن سازی این خطوط نقش مهمی در جلوگیری از بروز بحران دارد.

وی،طول خطوط انتقال آب استان بوشهر را 980 کیلومتر دانست و خاطر نشان کرد: آب آشامیدنی استان بوشهر از طریق 5 خط انتقال آب به طول 980 کیلومتر تامین می‌شود و بازسازی این خطوط در اولویت قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر وضعیت فرسودگی خط انتقال آب آشامیدنی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به فرسودگی 37 درصدی این خطوط خاطر نشان کرد: در آستانه فصل بارندگی بازسازی و اصلاح تاسیسات آبرسانی مورد توجه قرار گرفته و در این راستا 50 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

یاکیده، ارزش خطوط انتقال آب را بیش 4 هزار میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: بازسازی بیش از 350 کیلومتر خطوط انتقال آب استان بوشهر مورد توجه قرار دارد که برای اجرای این طرح نیاز به 250 میلیارد تومان اعتبار است.

وی، خطوط آبرسانی کوثر،کازرون، آب سدها و خطوط انتقال آب از چاه‌های داخلی را از جمله شبکه‌های انتقال دانست و تاکید کرد: خط آبرسانی کازرون که در مناطق صعب‌العبور و کوهستانی قرار دارد دارای قدمتی بالای 50 سال است که اصلاح و رفع مشکلات این خطوط مورد تاکید قرار دارد چراکه بیش از 30 درصد آب آشامیدنی استان از این خطوط منتقل می‌شود .

انتهای پیام/پ

تخصیص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اصلاح خط انتقال آب استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.