رئیس کمیته امداد شهرستان بوشهر:

نوعروسان مددجوی کمیته امداد بوشهر کمک‌هزینه جهیزیه دریافت کردند

رئیس کمیته امداد شهرستان بوشهر گفت: در راستای اجرای طرح ازدواج آسان، کمیته امداد با مشارکت خیران کمک هزینه جهیزیه ازدواج ۲۲ نو عروس مددجوی شهرستان بوشهر را تامین کرد.

نوعروسان مددجوی کمیته امداد بوشهر کمک‌هزینه جهیزیه دریافت کردندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید محمد علی مهیمنیان پور ظهر چهارشنبه در مراسم اهداء جهیزیه به نوعروسان مددجو اظهار داشت: ۲۲ نوعروس تحت حمایت در شهرستان بوشهر از کمک جهیزیه ازدواج بهره‌مند شدند.

وی افزود: برای این تعداد نو عروس ۹۹۶ میلیون ریال در قالب کمک جهیزیه به در قالب کارت هدیه عروس پرداخت شده است که ۸۰۴ میلیون ریال آن از منابع امدادی و ۱۶۲ میلیون ریال دیگر از محل کمک‌های خیرین و نیکوکاران بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بوشهر خاطر نشان کرد: کمیته امداد علاوه بر پرداخت کمک هزینه ازدواج به عروس و دامادان تحت حمایت، با برگزاری دوره‌های آموزشی همسرداری، بهداشت جسمی روانی، تربیت کودک، احکام اولیه خانواده، اصول و مهارت‌های زندگی، مدیریت اقتصاد خانواده، آنها را برای یک زندگی پایدار آماده می‌کند.

مهیمنیان پور با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مهارت‌های زندگی مددجویان در بعد از ازدواج گفت: برگزاری این کارگاه‌های آموزشی باعث افزایش مهارت های زندگی می شود و افزایش مهارت زندگی عامل مهمی در تعیین کیفیت زندگی و موفقیت آنها در جنبه‌های مختلف زندگی اعم از فردی، تحصیلی، شغلی و اجتماعی می‌شود.

انتهای پیام/پ

کمک هزینه خربد جهیزیه ویژه مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.