سرمربی جدید اورتون انتخاب شد

سرمربی سابق تیم ملی انگلیس به عنوان سرمربی جدید باشگاه اورتون انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اورتون که روز 23 اکتبر رونالد کومان را به دلیل کسب نتایج ضعیف اخراج کرد، سام آلاردایس را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرده است.
باشگاه اورتون امروز تأیید کرد که سام آلاردایس سرمربی سابق انگلیس در ساعات پایانی امشب قراردادی با این تیم امضا خواهد کرد تا رسما هدایت اورتون را در ادامه فصل جاری بر عهده بگیرد.

 

اورتون در بیانیه ای اعلام کرد، دیوید آنورث، سرمربی موقت باشگاه، در بازی مهم امشب این تیم برابر وستهام روی نیمکت خواهد بود و سام الاردایس روز شنبه برای اولین بار اورتون را برابر هادرسفیلد مربیگری خواهد کرد.
آلاردایس اوایل ماه جاری حضور خخود روی نیمکت اورتون را منتفی دانست و گفت: احساس می کند اورتونی ها مطمئن نیستند که او گزینه مناسبی است.

اما پس از این که تلاش اورتون برای خرید سرمربی واتفورد، مارکو سیلوا ،به جایی نرسید سران این تیم به سراغ آلاردایس رفتند.
این دهمین باشگاه انگلیسی است که سام آلاردایس 63 ساله در دوران حرفه ای خود مربیگری خواهد کرد. فصل گذشته آلاردایس کریستال پالاس را از سقوط به لیگ دسته اول نجات داد.


آلاردایس که 6 ماه قبل از پالاس جدا شده بود در آن مقطع اعلام کرد که دیگر علاقه ای به پذیرش پست جدیدی ندارد
اورتون در حال حاضر در رده هفدهم قرار داشته و تنها 2 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد و امیدوار است با آلاردایس متحول شود.
گفتنی است این مربی با تجربه پس از دوران موفقی که با ساندرلند داشت به سمت سرمربیگیری انگلیس انتخاب شد اما فقط در یک بازی روی نیمکت تیم ملی کشورش نشست و مجبور شد سپتامبر سال 2016 استعفا دهد.
انتهای پیام/


آلاردایس سرمربی اورتون شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار