برگزاری اولین کارگروه سوخت در منطقه چابهار

اولین کارگروه سوخت کمیسیون نظارت، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز جنوب استان سیستان و بلوچستان در منطقه چابهار برگزار شد.  

برگزاری اولین کارگروه سوخت در منطقه چابهاربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نخعی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی  در جلسه کارگروه سوخت کمیسیون نظارت، هماهنگی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز جنوب استان افزود: به جهت پیشبرد اهداف، برنامه‌های مدون و دستورالعمل‌های صادره و با هدف تعامل بیشتر در جهت تمرکز بررفع مشکلات جنوب استان نخستین کارگروه سوخت کمیسیون مذکور در منطقه چابهار برگزارشد.

نخعی  درادامه بر لزوم تشکیل تیم‌های بازرسی مشترک از مصرف کنندگان عمده منطقه تاکید و افزود: همچنان که با نگاهی مثبت به مقوله تولید و اشتغال در جهت تخصیص فرآورده به مصرف کنندگان در سطح منطقه از هیچ کوششی فروگذار نمیکنیم بر انجام نظارت‌های دقیق و کارشناسی بر نحوه توزیع و مصرف سوخت توسط مصرف کنندگان بسیار تاکید داریم .

وی در ادامه بر لزوم تسریع در گازرسانی به منطقه تاکیدکرد و افزود: بسیاری از مشکلات سوختی جنوب استان با توجه و تمرکز بر گازرسانی به مصرف کنندگان در منطقه مرتفع خواهد شد.

مدیر منطقه جنوب استان در ادامه امکان سنجی طرح کد ینگ کارت سوخت بنزین در بخشی از مناطق مرزی را مورد بحث قرار داده و افزود: میبایست با جمع آوری نظرات کارشناسی و مطالعات دقیق در خصوص امکان سنجی طرح مذکور بررسی‌های لازم انجام شود.

گفتنی است ؛ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار یکی از مناطق سی و هفت گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با دارا بودن سه ناحیه ایرانشهر، نیکشهر و مرکزی وظیفه تامین و توزیع فرآورده در جنوب استان پهناور سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار