مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه‌های پیام نور کشور خبرداد؛

برگزاری هشتمین المپیاد ورزشی پیام نور در استان مرکزی

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه‌های پیام نور کشوردر سفر به اراک از برگزاری هشتمین المپیاد ورزشی پیام نور در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ نصیر زاده مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه‌های پیام نور کشور در مراسم تجلیل از مدال آوران دانشگاه پیام نوراستان مرکزی در رشته‌های مختلف ورزشی گفت: مقرر است جلساتی با استاندار و مسئولان ورزشی استان مرکزی برگزار کنیم و اگر در این زمینه به توافق برسیم هشتمین المپیاد ورزشی پیام نور در استان مرکزی برگزار می‌شود.

نصیر زاده افزود: این المپیاد در بهمن ماه یا اسفند ماه سال جاری  در رشته‌های مختلف و برای اولین بار با حضور ۳ هزار ورزشکار در ۱۴ رشته ورزشی در استان مرکزی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مدال آوران پیام نور استان مرکزی گفت: این ورزشکاران که در دو بخش خواهران و برادران در رشته‌های کاراته، ورزش‌های رزمی، کیک بوکسینگ، فوتسال و تیراندازی شرکت داشتند توانستند به مقام‌های اول تا سوم کشور دست یابند.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه‌های پیام نور کشور ادامه داد: دانشجویان دانشگاه پیان نور استان مرکزی نقش بسیار پررنگی در مسابقات مختلف کشوری داشتند و توانستند در المپیاد‌های ورزشی به مقام‌های ارزنده‌ای دست یابند.

در مراسمی تجلیل از مدال آوران دانشگاه پیام نوراستان مرکزی که در دانشگاه پیام نور اراک برگزار شد، از ۳۰ نفر از ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی استان مرکزی که در سطح کشور مقام آورده بودند، با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

برنامه ریزی برای هشتمین المپیاد ورزشی پیام نور در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.