مدیرحج و زیارت استان یزد:

در هشت ماهه امسال ۱۰ هزار زائر یزدی به عتبات عالیات اعزام شدند

مدیرحج و زیارت استان یزدگفت: دوشنبه هر هفته یک پرواز با 240 زائر در قالب 6 کاروان زائر به صورت هوائی به کربلا اعزام می‌شوند.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی اصغر شریفی مدیر حج و زیارت استان یزدگفت: در هشت ماهه امسال ۱۰ هزار و ۳۶۵ زائردر قالب ۱۹۰ کاروان از این استان برای زیارت عتبات عالیات به عراق اعزام شدند.

 شریفی با اشاره به اعزام زائران یزدی به عتبات عالیات اظهار داشت: از این تعداد زائر، 161 کاروان به صورت هوائی و 29 کاروان به صورت زمینی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه بیش  از 80 درصد زائران به صورت هوائی اعزام شدند، گفت: دوشنبه هر هفته یک پرواز با 240 زائر در قالب 6 کاروان زائر به صورت هوائی به کربلا اعزام می‌شوند.

شریفی با بیان اینکه پرواز هوایی به عتبات وعالیات عراق به صورت هوایی از فرودگاه شهید صدوقی یزد به فرودگاه بغداد و نجف و بالعکس انجام می‌شود افزود: اقامت‌ها درعراق هفت شب است و تلاش شده زائران در این مدت بهترین خدمات را دریافت نمایند.

مدیرحج و زیارت استان یزد ادامه داد: در اربعین امسال 29 هزار و 260 نفر در قالب 16 هزار و 145 گروه که در سامانه سماح ثبت نام کردند در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه استقبال مردم یزد از این مراسم هر سال در حال افزایش است، گفت: امسال میزان افراد شرکت کننده در مراسم پیاده روی اربعین از استان یزد، نسبت به سال قبل 10 درصد افزایش دارد.

شریفی گفت: این موضوع نشان می‌دهد که پیاده‌روی اربعین امام حسین(ع) در حال تبدیل شدن به یک فرهنگ است و ان‌شاالله این حرکت زمینه ساز خیر و برکت در جامعه جهانی باشد.

انتهای پیام/ی

۱۹۰ کاروان از  استان یزد به زیارت عتبات عالیات رفتند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار