کشف شیشه درسردشت و سیگار قاچاق در ماکو

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف 248 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در سردشت ومقدار قابل توجهی سیگار قاچاق در ماکو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ ناصر اصلانی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در ارتباط با کشف مواد مخدر در سردشت، اظهار کرد: پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح شهرستان سردشت ماموران صحت و سقم این خبر را مورد پیگیری قرار دادند.
وی با بیان اینکه با پیگیری‌های نیروی انتظامی صحت این خبر تائید شد، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی در نهایت محل فعالیت متهم را شناسایی کرده و طی یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار دادند.

اصلانی  با اشاره به اینکه در این بازرسی از محل موردنظر مقدار 248 کیلوگرم پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه کشف شد، ادامه داد: در این راستا دو نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند و مواد مخدر نیز توقیف شد تا با دستور مقام قضایی امحا شود.

کشف 1 میلیون و 19 هزار و 400 نخ سیگار قاچاق در ماکو


وی در ادامه از کشف سیگار قاچاق در ماکو خبر داد و اظهار کرد: این کشف زمانی صورت گرفت که خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در یکی از انبارهای ماکو به دست موران انتظامی این شهرستان رسید.
اصلانی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل مورد نظر شناسایی شد، عنوان کرد: پس از طی مراحل قانونی و کسب مجوز از مراجع قضایی بازرسی از محل صورت گرفت.
وی با بیان اینکه در بازرسی از محل 1 میلیون و 19 هزار و 400 نخ سیگار قاچاق در انواع مارک‌ها کشف شد، تصریح کرد: با ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان امر ارزش ریالی این سیگارهای قاچاق 2 میلیارد ریال برآورد شد.
فرمانده انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این راستا و تحویل وی به مراجع قضایی برای تکمیل پرونده و طی کردن مراحل قانونی گفت: کالاهای مکشوفه نیز توقیف و به انبار منتقل شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.