کاهش دما در استان اردبیل

از روز جمعه دمای هوا در استان اردبیل به تدریج کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان، اظهار کرد:  طی روزهای گذشته در بسیاری از مناطق استان شاهد جوی آرام بوده و با افزایش نسبی دما نسبت به روزهای گذشته مواجه شدیم.

وی افزود: در پی عبور موج نسبتا ناپایدار از عصر امروز شاهد ریزش هوای سرد از عرض‌های شمالی خوهیم بود و این موضوع منجر به بارش پراکنده باران در برخی از نقاط استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل به کاهش دمای استان در روز پایانی هفته اشاره کرد و گفت: از روز جمعه تا شنبه هفته آینده در طول روز با کاهش نسبی دما همراه خواهیم شد و در برخی از مناطق مه‌آلودشدن مسیرهای ارتباطی و گردنه‌های کوهستانی از پدیده‌های غالب خواهد بود.

دولتی‌مهر به وضعیت هوای استان در روز پنجشنبه اشاره کرد و ادامه داد: برای امروز آسمان استان نیمه‌ابری پیش بینی شده و در اواخر وقت با آسمانی ابری همراه خواهیم شد که با مه‌آلود شدن هوا در برخی از مناطق احتمال بارش‌های پراکنده نیز وجود خواهد داشت.

وی به کمینه و بیشینه دمای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: شهرستان نیر و خلخال با ثبت دمای -7 درجه سلسیوس سردترین و شهرهای پارس‌آباد و بیله سوار با 5 درجه بالای صفر گرمترین مناطق استان در روز چهارشنبه گزارش شدند.

 

انتهای پیام/ع

پیش‌بینی بارش پراکنده در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار