سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری شاهین‌شهر:

تأسیسات دریایی فوق‌العاده است، به امید پیروزی راهی تهران هستیم

سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری شاهین‌شهر گفت: تیم صدرنشین تأسیسات دریایی فوق‌العاده خوب است و به امید پیروزی به تهران می‌رویم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ملک فتحی  اظهار کرد: جمعه با تیم تأسیسات دریایی در تهران دیدار خواهیم کرد که این تیم هم‌اکنون در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

وی افزود: تیم تأسیسات دریایی با چند بازیکن ملی‌پوشی که در اختیار دارد، فوق‌العاده خوب است و حتی لارستان را هم شکست داده و از تیم‌های قوی لیگ برتر محسوب می‌شود.

سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری شاهین‌شهر عنوان کرد: تیم ما وضعیت خوبی دارد و به امید پیروزی می‌رویم تا این تیم قدرتمند را شکست دهیم در واقع فقط باید ببریم تا وضعیتمان در جدول از این هم بهتر شود.

وی خاطرنشان کرد: چون امسال سال اولی است که در این سطح از رقابت‌ها حضور داریم تا اینجای کار خیلی از خودم راضی نبودم اما امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم و نتایج بهتری هم بگیریم.

فتحی به بودن تیم در رده چهارم جدول اشاره کرد و ادامه داد: اگر بچه‌ها تکنیک‌ها و تاکتیک‌های مورد نظر را خوب اجرا کنند، با همه همتشان قطعاً برد با ما خواهد بود.

وی در پایان اذعان داشت: امسال سطح مسابقات لیگ برتر خیلی بالاست، ما تلاش خودمان را می‌کنیم، هر یک از این دو تیم هم که بازی را ببرند برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.   

 

انتهای پیام/م

 

دیدار تیمهای هندبال بانوان شهرداری شاهین شهر و تأسیسات دریایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.