نشست مخالفان سیاسی دولت در قندهار ارتباطی با «کرزی» ندارد

قندهار ميزبان نشست سه روزۀ مخالفان و منتقدان سياسى حكومت وحدت ملى است و ميزبانى اين اجلاس را جنرال عبدالرازق، فرمانده پولیس این ولایت به عهده دارد.

نشست مخالفان سیاسی دولت در قندهار ارتباطی با «کرزی» نداردبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، قندهار به ميزبان نشست سه روزۀ مخالفان و منتقدان سياسى حكومت وحدت ملى است و ميزبانى اين اجلاس را جنرال عبدالرازق، فرمانده پولیس این ولایت به عهده دارد.

محمدیوسف یونسی، یکی از شرکت کنندگان این نشست می‌گوید: حکومت اکنون به مسیری دیگر می‌رود و دریافت راه حل‌ها برای برون‌رفت از وضعیت کنونی محور این نشست خواهد بود.

در این نشست شخصيت‌هاى برجستۀ سياسى، رهبران احزاب و ائتلاف‌ها از جمله عطامحمد نور، اميراسماعيل خان، محمديونس قانونى، امرالله صالح، رحمت‌الله نبيل، رنگين دادفر اسپنتا، همايون همايون، عبدالرحيم ايوبى، ظاهر قدير و حدود ٨٠ تن از نمايندگان مجلس دعوت شده‌اند.

آقای یونسی شایعاتی مبنی بر این که این نشست به خواست حامد کرزی، رئیس جمهور پیشین برای تشکیل لویه جرگه برگزار می‌شود را رد می‌کند و می‌گوید، خواست آنان سقوط نظام نیست و برای چاره‌جویی دورهم جمع می‌شوند.

با این حال به باور شهروندان برگزاری چنین نشست‌هایی هیچ تأثیری بر وضعیت کنونی افغانستان ندارد. آنان می‌گویند مهره‌های قدیمی و سوخته در چنین نشست‌هایی حضور دارند و کارایی آنان دیگر از بین رفته است.

در چند سال گذشته این نخستین باری است که قندهار شاهد چنین نشستی می باشد.

 انتهای پیام/

برچسب ها: کرزی ، قندهار ، افغانستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.