ترافیک عادی و روان در جاده‌های لغزنده، بارانی و برفی مازندران

جاده‌های مازندران بر اثر بارش باران و برف هم اکنون لغزنده، اما باز و بدون ترافیک است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پلیس راه مازندران اعلام کرد با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، هم اکنون جاده‌های استان بارانی، برفی، لغزنده و ترافیک در محور‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری بصورت عادی و روان در جریان است.

براساس گزارش پلیس راه مازندران، با توجه به ورود سامانه بارشی سرد و بارانی به استان از شب گذشته در همه جاده‌های مازندران شاهد بارش باران و در ارتفاعات شاهد بارش برف هستیم.

هم اکنون آسمان استان در جاده‌های کیاسر به سمنان، ارتفاعات جاده لاریجان، گدوک و چالوس نیز شاهد بارش برفهستیم و سطح جاده‌ها لغزنده است.

پلیس راه مازندران به رانندگان توصیه کرد: با توجه به بارش برف و باران و لغزنده بودن محور‌های استان رانندگان برای تردد در ارتفاعات و مسیر‌های کوهستانی مازندران با اطمینان از سلامت فنی خودرو‌ها و همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ تردد کنند و از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.

تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/ آ

لغزنده بودن جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.