رئیس حوزه هنری استان اردبیل؛

نخستین جشنواره استانی تئاتر سوره با شعار «اخلاق و تئاتر» برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: نخستین جشنواره استانی تئاتر سوره حوزه هنری استان اردبیل با شعار «اخلاق و تئاتر» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، امیر رجبی، رئیس حوزه هنری استان اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین جشنواره استانی تئاتر سوره حوزه هنری استان اردبیل اظهار داشت: طبق تمهیدات و هماهنگی‌های انجام یافته نخستین جشنواره استانی تئاتر سوره حوزه هنری استان اردبیل به منظور دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی و کشف و پرورش استعدادهای جوانان هنرمند و تولید آثار فاخر نمایشی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که آثاری که در این جشنواره برای ما اولویت‌دار است باید مفهوم اخلاق در زندگی و سبک زندگی اسلامی را دربرداشته باشد افزود: امیدواریم این مسئله به طور ویژه و اساسی مبنای کار قرار بگیرد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در ارتباط با ارتقای سطح کیفی و محتوایی نمایش‌های شرکت کننده دست یابیم.

رئیس حوزه هنری استان اردبیل گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 5 دی ماه امسال است و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته این جشنواره اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی اردبیل، بزرگراه شهدا، بالاتر از میدان علی‌آباد، روبه‌روی نیروگاه برق، حوزه هنری استان اردبیل واحد هنرهای نمایشی ارسال کنند.

رجبی اظهار کرد: ارائه مشاوره فنی به گروه‌های متقاضی نیز در این زمینه از اقداماتی است که برای رفع اشکالات فنی مبنای کار قرار گرفته و امیدواریم در این زمینه با حل مشکلات موجود به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم و اشکالات فنی و محتوایی آثار را برطرف کنیم.

وی با بیان این که زمان اجرای نمایش‌ها در بخش صحنه‌ای نباید کمتر از 30 دقیقه و بیشتر از 90 دقیقه باشد تصریح کرد: متقاضیان این جشنواره باید مشخصات نمایشنامه مورد نظر را در زمان مقرر به آدرس mim523@  ارسال کنند و در پایان به اثرات برتر این جشنواره جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ح

اردبیل میزبان نخستین جشنواره استانی تئاتر سوره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.