امام جمعه نیر؛

هفته وحدت توطئه‌های دشمنان را نابود می‌کند

امام جمعه نیر گفت: هفته وحدت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند چون سعی دارند اختلاف بین شیعه و سنی را دامن بزنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی،امام جمعه نیر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نیر که در مصلای این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس اظهار کرد: متأسفانه راه ارتباطی کریق به آرموداق پس از گذشت 36 سال از حضور نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به پایان نرسیده و هنوز 20 کیلومتر آن خاکی مانده که نیاز به زیرسازی و آسفالت دارد؛ همچنین کمربندی شهر نیر سالیان سال است که بلاتکلیف مانده و نمایندگان مجلس باید با تمام تلاش خود به اتمام این پروژها تحقق بخشند.

وی افزود: نظارت بر مسائل اجرایی دولت و مسؤولان نیز وظیفه نمایندگان مجلس است که باید به فکر محرومان بوده و توجه اساسی به رفع مشکل بیکاری و معیشت مردم داشته باشند.
امام جمعه نیر در خطبه‌ای دیگر با گرامیداشت فرارسیدن ولادت با سعادت پیغمبر مکرم اسلام و آغاز هفته وحدت تصریح کرد: هفته وحدت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند چون سعی دارند اختلاف بین شیعه  و سنی را دامن بزنند. 

حجت‌الاسلام مقدسی روز قانون اساسی و تصویب آن، روز جهانی معلولان و روز دانشجو را نیز تبریک گفت و ضمن گرامیداشت آغاز ولادت و امامت حضرت مهدی (عج) گفت: در زمان غیبت آن امام همام، فقیه عالم و مجتهد واجدالشرایط میتواند به مسائل و احادیث حضرت مهدی (عج) به گفته ایشان بپردازد.

انتهای پیام/ح

نمایندگان مردم در مجلس توجه ویژه به مشکلات نیر داشته باشند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.