رجب زاده: پنالتی مان گل می شد به بازی برمی گشتیم

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اگر پنالتی ما گل می شد در آن صورت می توانستیم به بازی برگردیم.

رجب زاده: پنالتی مان گل می شد به بازی برمی گشتیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی رجب‌زاده بعد از بازی تیمش مقابل پرسپولیس بیان کرد: بازی را بد شروع نکردیم و بعد از این که گل اول را خوردیم چند فرصت گلزنی خوب داشتیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم و بعد از گل دوم یک پنالتی به دست آوردیم. به نظرم اگر این پنالتی گل می‌شد ما می‌توانستیم به بازی برگردیم. به نظرم تیم ما احساسی بازی کرد و بچه‌ها همگی می‌خواستند حمله کنند و گل بزنند و پرسپولیس توانست در ضد حملات دروازه ما را دوباره باز کند.

شرایط تیم ما خوب نیست 

او درباره وضعیت کنونی تیم ذوب آهن اظهار کرد: تیم ما هم‌اکنون شرایط خوبی ندارد. این شرایط ممکن است گریبان هر تیمی را بگیرد. خیلی وقت‌ها خیلی از تیم‌های بزرگ با بازیکنان خوب هم دچار این شرایط می‌شوند. امیدوارم این شرایط بد هرچه زودتر تمام شود و تیم به روزهای خوبش بازگردد. بازیکنان ما با تعصب هستند و به تیم‌شان علاقه دارند. اگر هم بعضی از اعضای تیم سرباز شوند تا پایان بازی‌شان برای تیم تمام تلاش‌شان را انجام خواهند داد.

تلاشمان را می کنیم از وضعیت بحرانی خارج شویم 

رجب‌زاده درباره اینکه  تیمش به پلی‌آف جام ملت‌های آسیا راه یافته است گفت: اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم تیم ما اکنون شرایط خوبی ندارد. بهترین فرصت ما تعطیلات بعد از بازی با نفت تهران است. به نظرم فرصت خوبی است که تیم ما خودش را به شرایط خوب برگرداند. البته معلوم نیست که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد اما مطمئن باشید که همه مجموعه ذوب آهن تلاش می‌کنند که از این شرایط بیرون بیایند چون ما از نظر پتانسیل یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر هستیم.

خیلی ناراحتم که نتوانستم زیاد بازی کنم 

او درباره اینکه  چرا امسال کم‌تر در ترکیب تیم ذوب آهن است؟ گفت: از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شدم. یکی دو ماه نبودم. نمی‌دانم امروز عملکردم در زمین چگونه بود. در این یک نیمه که بازی کردم هرچه در توانم بود گذاشتم. از این که امسال نتوانستم بیش‌تر از این برای تیم بازی کنم خیلی ناراحتم. برخلاف پارسال که شرایطم خیلی خوب بود.

در تعویض تبریزی دخالت نکردم 

او درباره تعویضش با مرتضی تبریزی گفت: وقتی تیم در این شرایط قرار می‌گیرد این تعویض به صلاحدید مربی انجام شد و من دخالتی در این موضوع نمی‌کنم.

رجب‌زاده درباره اینکه تبریزی از تعویضش ناراضی بود بیان کرد: هر بازیکنی عکس‌العمل خاص خودش را دارد و من نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. من هم در گذشته  پنالتی‌هایی را از دست داده‌ام. این اتفاق می‌تواند برای هر بازیکنی پیش بیاید. 

پدر بیرانوند 8 سال از من بزرگ تر است 

او در پایان درباره اینکه  در شبکه‌های مجازی به شوخی گفته می‌شود که مهدی رجب‌زاده از پدر علیرضا بیرانوند بزرگ‌تر است، خاطر نشان کرد:  پدر بیرانوند ۸ سال از من بزرگتر است. من هم چند سال دیگر نوه‌دار می‌شوم. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار