ورمزیار: تیم ملی برای نتیجه گرفتن برابر اسپانیا و پرتغال به تدارکات مناسب نیاز دارد

کارشناس فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ایران برای کسب نتایج قابل قبول برابر حریفان به تدارکات مناسب نیاز دارد.

صادق ورمزیار در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص همگروه شدن تیم ملی فوتبال ایران با تیم های اسپانیا،پرتغال و مراکش اظهار داشت: خوشبختانه تیم ملی به صعود به جام جهانی عادت کرده است و من قبلا گفته بودم که فرقی نمی کند که ما با چه تیم هایی همگروه شویم، ما باید آنقدر تیم ملی کشورمان را تقویت کنیم و تدارکات مناسبی را در نظر بگیریم که برابر تیم هایی مثل اسپانیا، پرتغال و مراکش نتایج خوبی بگیریم.

او ادامه داد:اسپانيا تيم قوى اى است كه كه مى تواند براى ما مشكل ساز باشد.همچنين پرتغال تيمى است كه روى زمين و هوا ما را اذيت كند اما در مجموع فكر مى كنم در گروهى افتاديم كه حالا بايد از اين پس خودمان را نشان دهيم و به نوعى بايد عادت كنيم كه در گروه هاى سخت به كارمان ادامه دهيم و قوى شويم.

كارشناس فوتبال گفت :خيلى سخت است كه از اين مرحله بالا برويم اما به نظرم فوتبال قابل پيش بينى نيست و مى توانيم به فكر صعود باشيم اما بايد بدانيم كار سختى است و براى صعود راه دشوارى را در پيش داريم.

وی در مورد عملکرد وینفرد شفر سرمربی آلمانی تیم استقلال گفت: استقلال با آمدن شفر روند خوبی را در پیش گرفته و من امیدوارم آبی پوشان این روند را ادامه دهند. شیوه بازی استقلال در زمان علیرضا منصوریان براساس بازی مستقیم بود اما شفر تغییرات مثبتی را در تیم ایجاد کرده مالکیت توپ را از حریفان پس گرفته است. 

کارشناس فوتبال افزود: استقلال به طور حتم به یک مهاجم گلزن و تمام کننده نیاز دارد که امیدوارم در نیم فصل این تیم تقویت شود.

وی درباره انتقادات رسانه ها از اضافه وزن جیری ساناک مربی جدید استقلال عنوان کرد: ما نمی توانیم براساس ظاهر و فیزیک یک مربی، توانایی فنی او را قضاوت کنیم زیرا ویسنته دل بوسکه سرمربی مشهور اسپانیایی نیز اضافه وزن داشت. گذر زمان توانایی های ساناک را مشخص می کند و آرزوی همه استقلالی ها این است که او در این تیم موفق شود.

 ورمزیار با اشاره به بیستمین سالگرد صعود تاریخی تیم ملی ایران به جام جهانی 1998 فرانسه گفت: 8 آذر یادآور خاطرات خوب و به یاد ماندنی فوتبال ایران است و من امیدوارم در آینده نیز این لحظات شیرین در فوتبال ما تکرار شود.

انتهای پیام/

اظهارات ورمزیار در مورد همگروهی ایران با اسپانیا و پرتغال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار